Hvis du titter innom denne tråden..

Luna våknrt 5 i dag hun.... klokka 0 5 . 0 0 !!!!! Trøtt!? Neeeeeeeheeeiiida!!

★☆★duppedingsen★☆★

Det gjorde Adele også. Men sovna heldigvis etter en stor flaske med mme :) Måtte du stå opp? :o
Henta ho ut til oss, og tok ho opp i senga, men gav opp klokka 6...:confused::confused::confused:

★☆★duppedingsen★☆★

Huff og huff. Men såååå flink ho var som sov rundt da!! Våkner ikke for smokk engang?
Nope!!!! :D:D:D
*stolt*
★☆★duppedingsen★☆★

Fantastisk!! Tror jeg aldri har skjedd her før. Våkner mellom 4-8 ganger hver natt ho her, eller, fra ho legger seg da.
Høres ut som hos oss det :p Spiser to ganger også. Ble aldri så vi tok avvenning i jula, så nå får vi bare se an litt fremover..

Høres ut som hos oss det :p Spiser to ganger også. Ble aldri så vi tok avvenning i jula, så nå får vi bare se an litt fremover..
Her våkner ho sjeldent for mat da. Men i dag fikk ho kl 05, kan skje tidligere også, andre dager kan det være så sent som 08 :o ;) Men våkne skal ho uansett:p

Her våkner ho sjeldent for mat da. Men i dag fikk ho kl 05, kan skje tidligere også, andre dager kan det være så sent som 08 :o ;) Men våkne skal ho uansett:p
Ja, slik er det her også. Noen ganger er det fordi hun har mistet smokken:p Hender hun finner den selv og roer seg på egen hånd også nå da:)

Har så lyst på noe å spise...! Men spiste siste måltidet mitt for en time siden.. Blæææh! Ikke lett å prøve å gå ned altså!!

Åååååhr...fikk toblerone i "takk for pass av dyra"-gave fra min søster. ....nå gnur jeg innpå :mad:

Back
Topp