Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde Adele også. Men sovna heldigvis etter en stor flaske med mme Måtte du stå opp?Luna våknrt 5 i dag hun.... klokka 0 5 . 0 0 !!!!! Trøtt!? Neeeeeeeheeeiiida!!
★☆★duppedingsen★☆★
Henta ho ut til oss, og tok ho opp i senga, men gav opp klokka 6...Det gjorde Adele også. Men sovna heldigvis etter en stor flaske med mme Måtte du stå opp?
Huff og huff. Men såååå flink ho var som sov rundt da!! Våkner ikke for smokk engang?Henta ho ut til oss, og tok ho opp i senga, men gav opp klokka 6...
★☆★duppedingsen★☆★
Nope!!!!Huff og huff. Men såååå flink ho var som sov rundt da!! Våkner ikke for smokk engang?
Fantastisk!! Tror jeg aldri har skjedd her før. Våkner mellom 4-8 ganger hver natt ho her, eller, fra ho legger seg da.Nope!!!!
*stolt*
★☆★duppedingsen★☆★
Høres ut som hos oss det Spiser to ganger også. Ble aldri så vi tok avvenning i jula, så nå får vi bare se an litt fremover..Fantastisk!! Tror jeg aldri har skjedd her før. Våkner mellom 4-8 ganger hver natt ho her, eller, fra ho legger seg da.
Her våkner ho sjeldent for mat da. Men i dag fikk ho kl 05, kan skje tidligere også, andre dager kan det være så sent som 08 Men våkne skal ho uansettHøres ut som hos oss det Spiser to ganger også. Ble aldri så vi tok avvenning i jula, så nå får vi bare se an litt fremover..
Ja, slik er det her også. Noen ganger er det fordi hun har mistet smokken Hender hun finner den selv og roer seg på egen hånd også nå daHer våkner ho sjeldent for mat da. Men i dag fikk ho kl 05, kan skje tidligere også, andre dager kan det være så sent som 08 Men våkne skal ho uansett
Håper de slutter mer det snartJa, slik er det her også. Noen ganger er det fordi hun har mistet smokken Hender hun finner den selv og roer seg på egen hånd også nå da
Ja, vi får satse på det Sovnet fort i senga si nå i kveldHåper de slutter mer det snart
Samme her, hihiJa, vi får satse på det Sovnet fort i senga si nå i kveld
Samme her Tenkte å se litt prison break nåInnom en tur fra sofakroken
Snilt da Liker ikke toblerone jeg..Åååååhr...fikk toblerone i "takk for pass av dyra"-gave fra min søster. ....nå gnur jeg innpå