Hvis du titter innom denne tråden..

Klar for middag her også nå:) Mannen har ordnet med lam, potetstappe og grønnsaker:)

Oh, crap. Jeg har ikke vært inne på lenge :eek: har endel å legge inn manuelt, burde kanskje få gjort det nå i kveld :confused:

Pc'en min e røket. Så får ikkje kobla til den dyttbrikken. Så eg har bare måtte registrert minutter av det resultatet som e komt på den :) men det gikk i grunn veldig bra det og. Eineste e jo at eg ikkje får se aktiviteten gjennom dagen.

Vi også.. Skal bli deilig å få ut juletreet:)
Spent på hvordan juletreet ser ut når vi kommer hjem. Rakk bare å ta av pynten før vi dro og ikke kaste det ut. Håper ikke det har drysset for mye etter en uke uten vann :eek:

Spent på hvordan juletreet ser ut når vi kommer hjem. Rakk bare å ta av pynten før vi dro og ikke kaste det ut. Håper ikke det har drysset for mye etter en uke uten vann :eek:
Vi har vann i foten vi, å treet vårt er like flott enda. Nesten ille å måtte kaste de"/ Hvor har dere vært?

Vi har vann i foten vi, å treet vårt er like flott enda. Nesten ille å måtte kaste de"/ Hvor har dere vært?
Vi fylte opp vann før vi dro, men tror ikkje det holdt så lenge. Har vært på hytta, og ryddet ikke bort jula før vi dro. Synes det var litt tidlig. Men i morgen er det på tide:)

Vi fylte opp vann før vi dro, men tror ikkje det holdt så lenge. Har vært på hytta, og ryddet ikke bort jula før vi dro. Synes det var litt tidlig. Men i morgen er det på tide:)
Når satt dere opp treet da? Vi satt opp lille julaften og vi har ikke fylt på. Spennende å se når dere kommer hjem da:p

Når satt dere opp treet da? Vi satt opp lille julaften og vi har ikke fylt på. Spennende å se når dere kommer hjem da:p
Vi satt det opp litt tidligere. Hadde førjulsselskap så derfor kom treet opp 14. Desember :)

Fåkke sove! Er så tett i nåsan :p kan jeg bruke vanlig nesespray ettersom jeg ammer? Brukte otrivin baby nå da jeg ikke viste :p men har både vanlig og den kombi.

Fåkke sove! Er så tett i nåsan :p kan jeg bruke vanlig nesespray ettersom jeg ammer? Brukte otrivin baby nå da jeg ikke viste :p men har både vanlig og den kombi.

Er det ike bare den med menthol ein ikkje kan bruke? Husker ikke helt. Men det står i pakkningsvedlegget :)

Back
Topp