De måtte sikkert ut og høste risen.....Burde ikke ta det med mindre de måtte lage risen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De måtte sikkert ut og høste risen.....Burde ikke ta det med mindre de måtte lage risen
Samme her veldig tomt og rart daDa er jula ryddet bort
Deilig
Vi må rydde ut i morgen. Blir nok litt tomt hos oss også.Samme her veldig tomt og rart da
★☆★duppedingsen★☆★
Jaaa, ble plutselig veldig åpentSamme her veldig tomt og rart da
★☆★duppedingsen★☆★
Oh, crap. Jeg har ikke vært inne på lenge har endel å legge inn manuelt, burde kanskje få gjort det nå i kveldEg ser no at eg gjekk i mål på dytt.no i gåååår wihiiii 14 daga før fristen.
Heeelt glemt det bort jegEg ser no at eg gjekk i mål på dytt.no i gåååår wihiiii 14 daga før fristen.
Vi også.. Skal bli deilig å få ut juletreetVi må rydde ut i morgen. Blir nok litt tomt hos oss også.
Oh, crap. Jeg har ikke vært inne på lenge har endel å legge inn manuelt, burde kanskje få gjort det nå i kveld
Spent på hvordan juletreet ser ut når vi kommer hjem. Rakk bare å ta av pynten før vi dro og ikke kaste det ut. Håper ikke det har drysset for mye etter en uke uten vannVi også.. Skal bli deilig å få ut juletreet
Vi har vann i foten vi, å treet vårt er like flott enda. Nesten ille å måtte kaste de"/ Hvor har dere vært?Spent på hvordan juletreet ser ut når vi kommer hjem. Rakk bare å ta av pynten før vi dro og ikke kaste det ut. Håper ikke det har drysset for mye etter en uke uten vann
Vi fylte opp vann før vi dro, men tror ikkje det holdt så lenge. Har vært på hytta, og ryddet ikke bort jula før vi dro. Synes det var litt tidlig. Men i morgen er det på tideVi har vann i foten vi, å treet vårt er like flott enda. Nesten ille å måtte kaste de"/ Hvor har dere vært?
Når satt dere opp treet da? Vi satt opp lille julaften og vi har ikke fylt på. Spennende å se når dere kommer hjem daVi fylte opp vann før vi dro, men tror ikkje det holdt så lenge. Har vært på hytta, og ryddet ikke bort jula før vi dro. Synes det var litt tidlig. Men i morgen er det på tide
Vi satt det opp litt tidligere. Hadde førjulsselskap så derfor kom treet opp 14. DesemberNår satt dere opp treet da? Vi satt opp lille julaften og vi har ikke fylt på. Spennende å se når dere kommer hjem da
Fåkke sove! Er så tett i nåsan kan jeg bruke vanlig nesespray ettersom jeg ammer? Brukte otrivin baby nå da jeg ikke viste men har både vanlig og den kombi.
OkeiEr det ike bare den med menthol ein ikkje kan bruke? Husker ikke helt. Men det står i pakkningsvedlegget