Hvis du er innom forumet..

Åå så gøy å høre :) har vært så mye i det siste at forum ble helt glemt :( jaja. Alt vel med dere søte?
Huffda! Håper det blir bedre. :)
Her er alt vel! :)
 
Åå så gøy å høre :) har vært så mye i det siste at forum ble helt glemt :( jaja. Alt vel med dere søte?
Stusset litt da du ikke meldte deg på;-) Her er alt vel:) Sånn rent bortsett fra nytt dypt sår i brystvorta, nå også med puss:p

Enn der?
 
Stusset litt da du ikke meldte deg på;-) Her er alt vel:) Sånn rent bortsett fra nytt dypt sår i brystvorta, nå også med puss:p

Enn der?
huffdaa, Hadde håpet det kom seg med ammingen for deg, satser på du overlever :)
her går det bra nå! Endelig helt frisk, og komt igang med rutiner i hverdagen ! Elle. Hvertfall så mye rutiner lille baby lar oss ha innimellom ammingen...!
Er jo så gøy med en liten i hus :)
 
huffdaa, Hadde håpet det kom seg med ammingen for deg, satser på du overlever :)
her går det bra nå! Endelig helt frisk, og komt igang med rutiner i hverdagen ! Elle. Hvertfall så mye rutiner lille baby lar oss ha innimellom ammingen...!
Er jo så gøy med en liten i hus :)
Det gjør jeg nok;-) Har nesten ikke melk nå da, så tenker å pumpe annenhver time i kveld også litt utover natta og i morgen og se om det tar seg opp.. Har bare en pupp som er frisk nok til å amme litt på nå, så ho skal få den før flaske fremover.. Fy for et styr.. Håper jeg ender opp med å amme minst et år nå som jeg jobber så hardt for det;-)

Så bra:):) Høres ut som du koser deg:)
 
Det gjør jeg nok;-) Har nesten ikke melk nå da, så tenker å pumpe annenhver time i kveld også litt utover natta og i morgen og se om det tar seg opp.. Har bare en pupp som er frisk nok til å amme litt på nå, så ho skal få den før flaske fremover.. Fy for et styr.. Håper jeg ender opp med å amme minst et år nå som jeg jobber så hardt for det;-)

Så bra:):) Høres ut som du koser deg:)

Du er så utrolig tålmodig og flink altså! Bøyer meg i støvet for deg! Håper virkelig det order seg, så hardt som du jobber :) det fortjener du virkelig!
 
Tusen takk, jenter<3 Det varmer! Gjorde ikke så vondt å amme nå, så det kan være ho får ligge på puppen hele kvelden så jeg slipper pumpa;-) Har skikkelig hatforhold til den;-)
 
MtD du er utrolig tålmodig! Hadde gitt opp forlenge siden om det var jeg! Men har hun rett tak når hun suger sidensårene ikke vil gro? Hvordan pumpe har du? Kanskje det er feil str på skjoldene at den gnager den også?
 
MtD du er utrolig tålmodig! Hadde gitt opp forlenge siden om det var jeg! Men har hun rett tak når hun suger sidensårene ikke vil gro? Hvordan pumpe har du? Kanskje det er feil str på skjoldene at den gnager den også?
Sårene gror, men det kommer stadig nye fordi jeg har veldig ømfintlige brystvorter.. Må være skikkelig flink til å smøre med lanolin når sårene er grodd.. Pumpa gnager ikke, er bare så lei av den.. Superkjedelig å sitte og pumpe.. Men må nok pumpe høyre en stund så det nye såret får gro:p
 
Jeeesp! Endelig sovna lillemor, ti over to... Fikk etterhvert lagt ho over i senga si og krølla meg inn i dyna,nå skulle det soves... Halv tre var lillemor våken igjen og vræler etter puppen... Ho kan ikke være sulten altså, ho har jo hengt på puppen siden klokka elleve! Må finne en smokk som funker bedre enn de vi har altså! Tror nok ho hadde sovna igjen uten en ny runde med pupping dersom ho hadde tatt smokken skikkelig...
 
Her hadde vi økedøgn i går! Utrolig slitsomt! Fra Kl 0700 i går til Kl 00 i natt sov han Max 4 timer til sammen, teste hengte han i puppen! Rakk jo knapt å spise å gå på do i går! Natta sov han godt! Men største jenta kom inn til meg i natt! Hun hadde uhell så jeg måtte opp å skifte klær på meg, å finne noe å lure under henne så hun kunne sove videre! Så i dag skal gubben få skifte på senga mi:)
 
Høres slitsomt ut for dere begge! Her var det mat da vi la oss kl 1, kl 4 og så tok ho 5-timersluren sin:) I går tok ho den etter frokost, så det var en heftig natt..

Hva skal dere snupper i dag?
 
Så godt at vesla sov litt mer i natt. :)

I dag står det HS på planen. Igjen. Begynner å bli mektig lei av å måtte ned dit hver uke.
 
Så godt at vesla sov litt mer i natt. :)

I dag står det HS på planen. Igjen. Begynner å bli mektig lei av å måtte ned dit hver uke.
Hvorfor må du det? Har gått glipp av dette jeg:p
 
Hvorfor må du det? Har gått glipp av dette jeg:p
Aner ikke, faktisk. Er hun som var vikar for helsesøsteren min som bestemte at han måtte veies hver uke.
Han går jo opp over 250gram hver uke, så skjønner ikke helt hvorfor.
Er min helsesøster vi skal til i dag, så skal spørre om hun vet..
 
Aner ikke, faktisk. Er hun som var vikar for helsesøsteren min som bestemte at han måtte veies hver uke.
Han går jo opp over 250gram hver uke, så skjønner ikke helt hvorfor.
Er min helsesøster vi skal til i dag, så skal spørre om hun vet..
Det var jo litt merkelig, da.. Du får ha lykke til i alle fall;-)
 
I dag skal vi på trilletur :D skal trille ned til jobben til fruen, vart visst noen som ville hilse på lillesnupp der :)
 
I dag skal vi på trilletur :D skal trille ned til jobben til fruen, vart visst noen som ville hilse på lillesnupp der :)
Så koselig :) Ha en flott tur :)
 
Dååån! Kom ned til HS i sted, så fornøyd over å ha huska det. Og hva sier de? "men du skulle jo vært her for en halvtime siden!" Sa noen ammetåke?

Fikk målt han, da, og den siste uka har han gått opp intet mindre enn 315gram. :D
Of de skjønte heller ikke hvorfor vi måtte veie så ofte.
 
Back
Topp