Hvis du er innom forumet..

Dååån! Kom ned til HS i sted, så fornøyd over å ha huska det. Og hva sier de? "men du skulle jo vært her for en halvtime siden!" Sa noen ammetåke?

Fikk målt han, da, og den siste uka har han gått opp intet mindre enn 315gram. :D
Of de skjønte heller ikke hvorfor vi måtte veie så ofte.
Haha! Han har matvett, ja;-) Ble ingen ny time med det første da?:)

Sist jeg skulle på hs kom jeg på rundt 12 at jeg ikke hadde sjekket når på dagen jeg skulle dit:p Var heldigvis kl 13;-)

Skal ikke være så greit alltid ;-)
 
Haha! Han har matvett, ja;-) Ble ingen ny time med det første da?:)

Sist jeg skulle på hs kom jeg på rundt 12 at jeg ikke hadde sjekket når på dagen jeg skulle dit:p Var heldigvis kl 13;-)

Skal ikke være så greit alltid ;-)
Joda, 6 ukers neste uke. Men trengte ikke måle igjen da. (men veier nok, er morsomt å se om den fyker like mye opp en gang til. :p )
Og så har han blitt 5cm lengre, og hodet har blitt 3cm større. :) (og er nå bare en halv cm unna storebrors hode ved fødsel - han var 38cm. :p)
 
Joda, 6 ukers neste uke. Men trengte ikke måle igjen da. (men veier nok, er morsomt å se om den fyker like mye opp en gang til. :p )
Og så har han blitt 5cm lengre, og hodet har blitt 3cm større. :) (og er nå bare en halv cm unna storebrors hode ved fødsel - han var 38cm. :p)
Hihi:) Ja, tenk at det snart er gått 6 uker for deg! Det er jo vanvittig! Tiden går alt for fort!
 
Kjedelig å sitte våken alene om natta altså... Sitter her å nynner kaptein sabeltannsanger for meg selv... :p
 
Kjedelig å sitte våken alene om natta altså... Sitter her å nynner kaptein sabeltannsanger for meg selv... :p
Haha! Nynne litt for meg også da;-) Tredje runde med amming siden 21:p
 
Haha! Nynne litt for meg også da;-) Tredje runde med amming siden 21:p

I nattens mulm og mørke
er alle skatter grå
Men kanskje du kan huske
hvor skattekista lå

Mannen i månen lyser i natt
Han viser oss veien til Gabriells skatt
En drømmer kan håpe på lykke og hell
men havets pirater må klare seg selv :)

En yndlings sabeltannsang <3
 
Auau.. i natt har jeg og spurven sovet på sofaen. Tassen ville ha rommet sitt tilbake, og da måtte jo gubben flytte inn på vårt rom igjen.. og han snorker så høyt at vinduene rister.
I natt får han ligge på sofaen hvis han bråker, for til og med tærne gjør vondt. (kan kanskje ha litt med 30ds i går å gjøre, også.. :p)
Men, spurven har visst kosa seg, for han sover fortsatt! :)
 
I nattens mulm og mørke
er alle skatter grå
Men kanskje du kan huske
hvor skattekista lå

Mannen i månen lyser i natt
Han viser oss veien til Gabriells skatt
En drømmer kan håpe på lykke og hell
men havets pirater må klare seg selv :)

En yndlings sabeltannsang <3
Hihi, herlig<3

Apropos! Ser dere på tangerudbåten?
 
Back
Topp