Hvis du er innom forumet..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
.. må du legge igjen en kommentar i denne tråden, hvis ikke du var siste til å skrive. :D

"å, det var drepne! Gå planken, slabbedasker!"
Ja, vi ser på jake og sjørøverne. :D
Nettopp kommet hjem fra butikken. Er skikkelig blåsbortdag i dag! Juletreet som sto utenfor (jeg skylder på at gubben er treg) har blåst 2 meter bortover! :p
 
.. må du legge igjen en kommentar i denne tråden, hvis ikke du var siste til å skrive. :D

"å, det var drepne! Gå planken, slabbedasker!"
Ja, vi ser på jake og sjørøverne. :D
Nettopp kommet hjem fra butikken. Er skikkelig blåsbortdag i dag! Juletreet som sto utenfor (jeg skylder på at gubben er treg) har blåst 2 meter bortover! :p
Jake er så teit;-);-);-) Haha.. Får noia av enkelte barneTVprogrammer:p Blåser ekstremt her også og i stad regnet det.. Ble brått usikker på om vi fortsatt bodde i Bodø;-) Ikke akkurat vanlig med sånt vær her:p
 
Jippi! Lillemor sover! Nå stuper jeg i sofan og håper å sove litt jeg å!
 
Så bra:) Sov godt!! Mi snuppe sov fra 8 til 14 ca.. Men må ligge oppå meg for å få sove, så jeg har jo ikke fått gjort noe som helst.. Nå ammes det, så skal ho mor få tatt seg en dusj etterpå før middag hos mamma og pappa!<3<3<3
 
Jeg har sendt jentene og gubben i barnebursdag, lillemann sover! Vi har vært å trillet en liten tur i dag! Godt å komme ut litt men ont i bekkenet! Nå skal jeg slappe litt av på sofaen med skolebrød:)
 
Så deilig å få gjort unna husarbeidet da :) her ble det en times dupp! Utrolig godt! Nå ammes det her også :) dusj tror jeg bare blir med drømmen i dag...
 
Gleder meg til gubben kommer hjem for da skal jeg i dusjen! Men ender vel med at lillemann skal spise da så blir det utsatt!
 
Så godt du fikk sove litt, CC.. Tok med begge jentene ut på tur i vinden i 1.5 time, jeg, så nå er jeg skikkelig trøtt:p
 
Skal du også sove litt, MtD? :p

Jeg har tatt husmorferie resten av kvelden, så nå blir det kebab, og så snop og twilight etterpå. :D godt det bare er lørdag en gang i uka. :p
 
Som jeg sa, i det resten av gjengen kom hjem våknet lillebror:) dusjen får vente trill han skal sove igjen! Må jo være litt sammen med jentene også:)
 
Skal du også sove litt, MtD? :p

Jeg har tatt husmorferie resten av kvelden, så nå blir det kebab, og så snop og twilight etterpå. :D godt det bare er lørdag en gang i uka. :p
Kommer meg neppe i seng før 1-tiden i natt heller:p Men nå har jeg endelig fått Cecilie til å sove alene! Ser ut til at hun ikke liker å sove på ryggen, så jeg la henne på magen nå og hun sover for seg selv for første gang i dag.. Fryktelig godt å ha hendene fri, men hva kan jeg gjøre videre? Er jo ikke akkurat anbefalt å la de ligge på magen, men kan jo ikke sitte med henne på fanget hele dagen heller :-\ Noen tips?
 
Kommer meg neppe i seng før 1-tiden i natt heller:p Men nå har jeg endelig fått Cecilie til å sove alene! Ser ut til at hun ikke liker å sove på ryggen, så jeg la henne på magen nå og hun sover for seg selv for første gang i dag.. Fryktelig godt å ha hendene fri, men hva kan jeg gjøre videre? Er jo ikke akkurat anbefalt å la de ligge på magen, men kan jo ikke sitte med henne på fanget hele dagen heller :-\ Noen tips?
Så vidt jeg vet går det greit å la de ligge på magen på dagtid når man kan sjekke de ofte. Var ihvertfall det hs sa til meg når adam var liten. :)
 
Du kan sikkert la henne sove på magen på dagen! Du sjekker henne jo bare ofte! Min lille kar drar dyna over hodet så jeg må sjekke han ofte når han sover på dagen! Om natten gjør han ikke det så han sover nok tyngre på natten!
 
:) nå er de to store ungene i seng, gubben skal steke biff til oss! Og jeg sitter å koser med lillegutten min! Fikk tillatelse til å ta meg en god og lang dusj i stad! Akkurat nå er livet herlig:)
 
Bare hyggelig (+ 1 til) hehe ;-)
Woop, woop.. We like;-)

Problemet er bare at det er på natten det er størst problem.. På dagen vil hun sove på magen oppå oss og det vil hun på natten også, men jeg får ikke sove med henne oppå meg, så jeg begynner å bli rimelig sliten nå:p

Hva med å legge henne på siden? Går det greit? Prøvde det nå og hun sover like herlig...
 
Ikke så enkelt når disse små ikke vil/får sove... Thea har sovet rundt 3 timer til sammen siden vi sto opp i dag, så det siste døgnet har hun sovet rundt 8 timer... Håper det blir litt søvn i natt altså...
Kom meg faktisk i dusjen da! Herlig! Fruen badet lillemor mens jeg dusja og så bytta vi etterpå, jeg stelte ferdig og ho dusja, så nå er hele familien nybada og ren :p
 
Back
Topp