Hvilket sykehus skal dere føde på?

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Bazinga, 12 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilleostepopp Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberlykke 2019

Bodø her og!:happy:

2. Fruguri Andre møte med forumet

Egentlig Kristiansund her også! Uaktuelt for oss å dra til Molde så vil helst til St Olavs, like langt til Molde og Trondheim men slipper isåfall ferge.

3. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Er egentlig uaktuelt med Molde her og. Vi får krysse fingrene for at fødeavdelingen består.. Heldigvis har politikerne på Nordmøre våknet og kjemper for å beholde den:)

• Liker Liker x 1
  4. Incjo Andre møte med forumet

Kalnes :Heartpink Bare hørt positive ting:love2

5. konkillis Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Ålesund, kun positive erfaringer fra forrige gang :)

6. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

St.Olavs:(

7. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Da var det vel helt offisielt for dere Kristiansundere.. :(

Vedlagte filer:

• Liker ikke Liker ikke x 1
  8. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Ja.. skuffelsen er enorm:(

9. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Kristiansund!! Jeg får føde i Kristiansund:gen014

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  10. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Blir st.olavs her. Fødte der sist også. Fornøyd med fødselen, tok 2,5 time så rakk ikke tenke så mye. Måtte på barsel og ikke hotellet, Ok fornøyd. Lite hjelp å få ang amming da det sto i papirene at jeg hadde bra ammeerfaring fra nr 1. Følte meg litt glemt og forlatt egentlig. Spent på hvordan det blir med to babyer denne gangen...

11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Veldig synd! Jeg er ikke for sentralisering av alt!

• Enig Enig x 1
  12. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hæ får du? Når legges avdelingen ned da?

13. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Ikke jeg heller. Og ikke helsetjenester!

• Liker Liker x 1
  14. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Nei spesielt ikke helsetjenester

• Liker Liker x 1
  15. nkrstn Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Snøkrystallene2021❄️

Vedtaket om å «samle» fødeavdelingene utsettes (på møte i mai), etter mye protest fra kvinner (og menn) på nordmøre:) nå kjempes det videre for at vi skal få beholde fødeavdelingen:)

• Liker Liker x 1
  16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Så bra! Jeg så bildet til BabyG i dag og trodde det var avgjort i dag :D har sett bunadsgeriljan ja, vi får håpe det går deres vei :)

17. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Åh kjempebra!!!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. 1barnvilha2 Flørter med forumet

Samme her! Vurderer å føde på voss. Hadde en helt ok opplevelse på kk med forrige, men jeg syns ikke barsel var koselig og de var bare frekke. Og jeg vet at de ansatte har dårlig arbeidsmiljø der.. utrolig dumt

19. 1barnvilha2 Flørter med forumet

Som jeg skrev over, så er det veldig dårlig miljø blant de ansatte på føden. Er nok derfor de er så jævla sure.

• Liker Liker x 1
  20. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Her er det bare et sykehus å føde på :) så trenger ikke styre med å velge. Skaø føde på SUS.

Del denne siden