Hvilket sykehus skal dere føde på?

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Bazinga, 12 Mar 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Trilig Andre møte med forumet

St. Olavs :)

2. 2019_surprise Andre møte med forumet

Blir Sørlandet sykehus her :) Enten Arendal eller Kr.sand

3. Polying Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Snøfnuggene 2018

Rikshospitalet. Fødte der sist også, er godt fornøyd.

4. Knøttet2017 Glad i forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Februarhjertene2017

Gjøvik her.

5. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Samme her. Både da og nå.

6. Miramar Flørter med forumet Oktoberlykke 2019

Jeg skal føde på Ullevål, og dette er første barn, så ingen erfaring.. Men det var det nærmeste sykehuset..

7. Iren85 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Skal føde på Sus. Fødte der forrige gang og hadde en veldig dårlig opplevelse med jordmor. Skal derfor inn til ekstra samtale. Går nok bedre denne gangen.

8. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Jeg må føde i Kristiansand på grunn av tidligere svangerskapsforgiftning med igangsettelse som endte i keisersnitt. Hadde et lite håp om å få føde i Flekkefjord, men det fikk jeg ikke lov til dessverre. Gruer meg til et nytt opphold på barselavdelingen i Kristiansand, selv om selve fødselen med førstemann var en veldig fin opplevelse på det sykehuset.

9. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Forhåpentligvis UNN Tromsø. Sogner egentlig til et annet sykehus men vil ikke føde der pga dårlige erfaringer. Første barn.

Del denne siden