Hvilket sykehus skal dere føde på?

Egentlig Kristiansund her også! Uaktuelt for oss å dra til Molde så vil helst til St Olavs, like langt til Molde og Trondheim men slipper isåfall ferge.
 
Egentlig Kristiansund her også! Uaktuelt for oss å dra til Molde så vil helst til St Olavs, like langt til Molde og Trondheim men slipper isåfall ferge.
Er egentlig uaktuelt med Molde her og. Vi får krysse fingrene for at fødeavdelingen består.. Heldigvis har politikerne på Nordmøre våknet og kjemper for å beholde den:)
 
Da var det vel helt offisielt for dere Kristiansundere.. :(
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190327-144310_Chrome.jpg
    Screenshot_20190327-144310_Chrome.jpg
    30,8 KB · Visninger: 28
Blir st.olavs her. Fødte der sist også. Fornøyd med fødselen, tok 2,5 time så rakk ikke tenke så mye. Måtte på barsel og ikke hotellet, Ok fornøyd. Lite hjelp å få ang amming da det sto i papirene at jeg hadde bra ammeerfaring fra nr 1. Følte meg litt glemt og forlatt egentlig. Spent på hvordan det blir med to babyer denne gangen...
 
Hæ får du? Når legges avdelingen ned da?
Vedtaket om å «samle» fødeavdelingene utsettes (på møte i mai), etter mye protest fra kvinner (og menn) på nordmøre:) nå kjempes det videre for at vi skal få beholde fødeavdelingen:)
 
Vedtaket om å «samle» fødeavdelingene utsettes (på møte i mai), etter mye protest fra kvinner (og menn) på nordmøre:) nå kjempes det videre for at vi skal få beholde fødeavdelingen:)
Så bra! Jeg så bildet til BabyG i dag og trodde det var avgjort i dag :D har sett bunadsgeriljan ja, vi får håpe det går deres vei :)
 
Vedtaket om å «samle» fødeavdelingene utsettes (på møte i mai), etter mye protest fra kvinner (og menn) på nordmøre:) nå kjempes det videre for at vi skal få beholde fødeavdelingen:)

Åh kjempebra!!!
 
Huff! Er der jeg skal føde også sannsynligvis! Får mer og mer lyst til å prøve meg på kjøreturen til Voss basert på det jeg har hørt til nå!! Ingen lystgass er utrolig kjipt også. Jeg har en tanke om å klare meg uten epidural men vil i det minste ha lystgass.
Samme her! Vurderer å føde på voss. Hadde en helt ok opplevelse på kk med forrige, men jeg syns ikke barsel var koselig og de var bare frekke. Og jeg vet at de ansatte har dårlig arbeidsmiljø der.. utrolig dumt
 
Det er helt forferdelig hvordan man blir behandlet der noen ganger. Spesiellt som førstegangsfødend så er man så sårbar og usikker. Da trenger mam trygghet. Ikke sure damer som er ufin. Selv om de mener det ikke er noe å vere redd for så kan man jo oppføre seg.
Som jeg skrev over, så er det veldig dårlig miljø blant de ansatte på føden. Er nok derfor de er så jævla sure.
 
Her er det bare et sykehus å føde på :) så trenger ikke styre med å velge. Skaø føde på SUS.
 
Back
Topp