Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal føde på haukeland. Har ikke så god erfaring med haukeland så det er noe jeg kommer til å bekjymre meg for når det nermer seg.
Bla pga mår du ringer til de med bekjymringer så føler jeg ikke man blir tatt vare på , forstått eller vist omsorg for. Priser meg lykkelig for at jeg hadde risiko fødsel og kom på føde 1 og ikke storken. Hadde ikke klart fødsel uten epidural, synes det er helt idiotisk at man kan havne på en avdeling der lys og ball er smertelindring.
Barsel var ikke noe kjekt heller. Far ble sendt hjem 4 timer etter fødsel.
Noen på barsel var helt fantastisk, noen helt på jorde. Fikk intrykk av at de ikke har kontroll på situasjoner til de som ligger der og ikke leser loggen som er skrevet på forje vakt.
Slitsomt.
Skal føde på haukeland. Har ikke så god erfaring med haukeland så det er noe jeg kommer til å bekjymre meg for når det nermer seg.
Bla pga mår du ringer til de med bekjymringer så føler jeg ikke man blir tatt vare på , forstått eller vist omsorg for. Priser meg lykkelig for at jeg hadde risiko fødsel og kom på føde 1 og ikke storken. Hadde ikke klart fødsel uten epidural, synes det er helt idiotisk at man kan havne på en avdeling der lys og ball er smertelindring.
Barsel var ikke noe kjekt heller. Far ble sendt hjem 4 timer etter fødsel.
Noen på barsel var helt fantastisk, noen helt på jorde. Fikk intrykk av at de ikke har kontroll på situasjoner til de som ligger der og ikke leser loggen som er skrevet på forje vakt.
Slitsomt.
Huff! Er der jeg skal føde også sannsynligvis! Får mer og mer lyst til å prøve meg på kjøreturen til Voss basert på det jeg har hørt til nå!! Ingen lystgass er utrolig kjipt også. Jeg har en tanke om å klare meg uten epidural men vil i det minste ha lystgass.
Om man ringer inn med bekymring så spiller det så utrolig stor rolle hvem du snakker med.. er gale.. jeg måtte flere ganger vente en stund før jeg ringte opp igjen og fikk snakket med en ny, og da fikk komme inn..
Husker spesielt ei jeg møtte på, var mitt første barn, jordmor som jeg gikk til mente at vannet mitt var begynt å lekke, og jeg hadde rier, så hun sendte meg opp dit, hun som jeg da møtte på kk ble sur, fordi det viste seg å ikke være fødsel på gang!
Da jeg skulle føde så sa jeg til mamma at jeg håpet det ikke var hun samme jeg møtte nå, og joda, det var det!
Men denne gangen var hun blid og støttende, for nå var fødselen skikkelig igang...
Ja er helt enig lystgass burde vert et alternativ, har tenkt på voss selv. Men tror det blir i lengste laget å kjøre. Vi får håpe de har en god periode i oktober.
Jeg kjenner noen som har født der, aldri hørt noe annet enn at det var fint!Tønsberg sykehus, noen erfaringer der?