Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi (eller jeg da) var også skråsikker på jente, men vi kunne ikke fornekte guttedelene som åpenbarte seg på skjermen. Både mannen og jeg er litt sånn «jammen, vi er ikke gutteforeldre?!» men jammen blir vi det likevel.Så begynner statistikken å jevne seg litt. Vi var SÅ sikre på jente, så ble overrasket da de sa gutt på ultralyd. Like glad uansett, og gleder meg MASSE til å bli guttemamma
Vi (eller jeg da) var også skråsikker på jente, men vi kunne ikke fornekte guttedelene som åpenbarte seg på skjermen. Både mannen og jeg er litt sånn «jammen, vi er ikke gutteforeldre?!» men jammen blir vi det likevel.
Hehe samme her skal på vekstkontroll iuke 24 så skal spørre om de kan titte da! Hehe trnk om de sier gutt alle som strikker rosa til meg nå og alt jentetøyet eg har kjøptEn TUL, en privat UL og OUL som jeg var på i går sier jente Da satser jeg på at det stemmer fordi jeg har investert i en haug med rosa ulltøy
Hehe samme her skal på vekstkontroll iuke 24 så skal spørre om de kan titte da! Hehe trnk om de sier gutt alle som strikker rosa til meg nå og alt jentetøyet eg har kjøpt
Nå begynner jente å overta igjen
Synes det oftest ble gjettet jente i nub-tråden, så er spent på om det stemmer