Hvilket kjønn?

Hvilket kjønn?


  • Antall som har svart
    70

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Tenkte det kunne være morsomt å se hvilket kjønn vi i venter i denne termingruppa, eøler kanskke det skal være en overraskelse?❤
Svar ettersom dere får vite hva, eller om dere ønsker å vente :D
 
Spent på fordelinga her, synes det har virket som det er mange jenter :p
 
Satser på dagene flyyyyr avgårde mot oul!!
Hva tror du selv?:D
Er egentlig ikke sååå lenge til nå :p
Blir nok litt satt ut hvis det ikke er jente. Har bare tenkt at det er det, og siden jentenavn er klart så har jeg begynt å tenke at det er det babyen heter :hilarious: Så vi får se!
 
Er egentlig ikke sååå lenge til nå :p
Blir nok litt satt ut hvis det ikke er jente. Har bare tenkt at det er det, og siden jentenavn er klart så har jeg begynt å tenke at det er det babyen heter :hilarious: Så vi får se!

Nei, det går fort! :happy:
Da satser vi på ei jente :dummy1:
 
8 dager til Oul! Herreguuud jeg er så spent på om vi får vite kjønnet da! :p:happy::smiley-bounce016
 
De tror vi venter en gutt, men skal på oul på mandag, så venter med å stemme til da :angelic::Heartblue
 
Jeg har vært skikkelig hard på at jeg ikke vil vite kjønn, men tror jeg har ombestemt meg nå. Kanskje vi får vite det i morgen?!
 
Jeg har vært skikkelig hard på at jeg ikke vil vite kjønn, men tror jeg har ombestemt meg nå. Kanskje vi får vite det i morgen?!
Så gøy! :D
Veldig spennende å vente også da, men skjønner bare ikke at det går an å holde ut :p
 
Så gøy! :D
Veldig spennende å vente også da, men skjønner bare ikke at det går an å holde ut :p
Tror ikke det gjør noen forskjell fra eller til sånn rent praktisk. Og da ble logikken slik at når det ikke spiller noen rolle hva det er, så kan vi like godt vite. :D
 
Tror ikke det gjør noen forskjell fra eller til sånn rent praktisk. Og da ble logikken slik at når det ikke spiller noen rolle hva det er, så kan vi like godt vite. :D
Jeg synes det gir en identitet, og at det da går an å tenke på navn «på ekte» feks :p
 
Jeg synes det gir en identitet, og at det da går an å tenke på navn «på ekte» feks :p

Veldig enig! Vi har gått å sagt "den" om lille i magen, synes det var SÅ upersonlig! Litt bedre å kunne si hun :hilarious:
 
Veldig enig! Vi har gått å sagt "den" om lille i magen, synes det var SÅ upersonlig! Litt bedre å kunne si hun :hilarious:
Ser veldig frem til å ikke si «den», synes også det føles rart :p
 
Var på ultralyd denne uken! En deilig liten gutt! Ingen tvil på bildene nå er jeg skikkelig spent på om det er stor forskjell på denne karen og storesøster som var en skikkelig frimerkebaby
 
Jeg var på privat UL i dag, ble satt noen dager tilbake (føler det skjer hver gang) så er 16+2 i dag. Babyen sprellet, vinket og turnet samtidig som den lå med beina over hodet :D Jordmor sjekket alt grundig samtidig som hun så etter kjønn, og hun sa flere ganger at det så ut som ei jente. Til slutt fikk vi godt innsyn nedenifra og opp og da så jeg også tre tydelige streker, er det ikke det som indikerer at det er jente? :happy: Jeg har hatt sånn guttefølelse, så tvilen melder seg hele tiden, men føler meg litt mer sikker nå hvis det faktisk er så synlig at det stemmer at jeg kunne se det selv..? Jeg spurte om klarsignal for å kjøpe rosa, og det fikk jeg. Klarte dermed ikke å la vær å handle de første babyklærne i dag

Blir spennende å se på OUL da, mulig jeg må bytte klærne igjen, hehe. Har jo hørt om folk som har fått vite feil kjønn på flere UL.

Var på TUL 13+0 og jordmor tippet jente da også, men var ikke sikker.
 
Back
Topp