Hvilket kjønn?

Hvilket kjønn?


  • Antall som har svart
    70
Så begynner statistikken å jevne seg litt. Vi var SÅ sikre på jente, så ble overrasket da de sa gutt på ultralyd. Like glad uansett, og gleder meg MASSE til å bli guttemamma :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg sa «hun/henne» lenge, var bombesikker på jente. Men det viste seg å være en perfekt liten arveprins
 
Vi fikk vite jente :) Det var det magefølelsen sa, men jeg hadde tross alt 50% sjanse til å ta rett :hilarious:
Hun sa det var vanskelig å være skråsikker, men jeg tror det er omtrent så sikkert som det kan bli på en UL :p Fikk se midt i skrittet, og der var det ikke tegn på noen guttedeler.
 
Så begynner statistikken å jevne seg litt. Vi var SÅ sikre på jente, så ble overrasket da de sa gutt på ultralyd. Like glad uansett, og gleder meg MASSE til å bli guttemamma :Heartred:Heartred:Heartred
Vi (eller jeg da) var også skråsikker på jente, men vi kunne ikke fornekte guttedelene som åpenbarte seg på skjermen. :hilarious: Både mannen og jeg er litt sånn «jammen, vi er ikke gutteforeldre?!» men jammen blir vi det likevel. :D
 
Vi (eller jeg da) var også skråsikker på jente, men vi kunne ikke fornekte guttedelene som åpenbarte seg på skjermen. :hilarious: Både mannen og jeg er litt sånn «jammen, vi er ikke gutteforeldre?!» men jammen blir vi det likevel. :D

hahah samme her - var ingen tvil om at dette var en gutt som mer enn gjerne ville vise seg frem :hilarious: Det vi «tuller» mye med er hvordan MIN kvinnekropp, skal lage en guttebaby! Spennende tid i vente :cool05
 
En TUL, en privat UL og OUL som jeg var på i går sier jente :Heartpink Da satser jeg på at det stemmer fordi jeg har investert i en haug med rosa ulltøy:p
 
En TUL, en privat UL og OUL som jeg var på i går sier jente :Heartpink Da satser jeg på at det stemmer fordi jeg har investert i en haug med rosa ulltøy:p
Hehe samme her :joyful: skal på vekstkontroll iuke 24 så skal spørre om de kan titte da! Hehe trnk om de sier gutt:hilarious: alle som strikker rosa til meg nå og alt jentetøyet eg har kjøpt:wacky:
 
Hehe samme her :joyful: skal på vekstkontroll iuke 24 så skal spørre om de kan titte da! Hehe trnk om de sier gutt:hilarious: alle som strikker rosa til meg nå og alt jentetøyet eg har kjøpt:wacky:

Kjekt å få en ekstra titt da :D Det er noe med de forberedelsene som går litt i vasken hvis det viser seg at den lille er motsatt kjønn av det man trodde :rolleyes:
 
Nå begynner jente å overta igjen :p
Synes det oftest ble gjettet jente i nub-tråden, så er spent på om det stemmer
 
Nå begynner jente å overta igjen :p
Synes det oftest ble gjettet jente i nub-tråden, så er spent på om det stemmer

Ja, jøss! Plutselig flere jenter:rolleyes:
 
Flest jenter foreløpig ja :p Men nå begynner vel de fleste å ha vært på OUL? Så de som vil vite har vel kanskje fått vite det nå.
 
Back
Topp