Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Ja, altså! Det MÅ bare være gutt det vi får.. Skal på UL til mandag neste uke. Vi bestilte den kun for å vite kjønnet så jeg kan male rommet litt nå mens jeg går hjemme permittert.. hehe. Og vel, ser nok ut som at gutt nr.3 er på vei. Skal ærlig innrømme at jeg håpet på jente! Skammer meg litt over å tenke sånn, men lille gutteklumpen blir jo såklart høyt elsket han også
Hadde det nøyaktig likt. Gutt nr tre her også. Men nå har jeg forsonet meg med detSe der ja! Ja, altså! Det MÅ bare være gutt det vi får.. Skal på UL til mandag neste uke. Vi bestilte den kun for å vite kjønnet så jeg kan male rommet litt nå mens jeg går hjemme permittert.. hehe. Og vel, ser nok ut som at gutt nr.3 er på vei. Skal ærlig innrømme at jeg håpet på jente! Skammer meg litt over å tenke sånn, men lille gutteklumpen blir jo såklart høyt elsket han også
Ja, tenkte på det samme selv. Veldig mange gutter hittilSå mange gutter vi har her på September 2020! Snart dobbelt så mange som jenter
Så bra jeg er litt oppsatt på 51/49 gutter/jenter at jeg har begynt å tro at jeg venter jente istedenfor gutt for å jevne utNy i gruppa her, og kunne bidra med å øke med én jente på poll'en ihvertfall