Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

En tråd i 'September 2020' startet av V90, 7 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
?

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

1. En gutt

50 stemme(r)
    48,1%
  2. Ei jente

44 stemme(r)
    42,3%
  3. To gutter

0 stemme(r)
    0,0%
  4. To jenter

1 stemme(r)
    1,0%
  5. Gutt og jente

2 stemme(r)
    1,9%
  6. Ønsker ikke å vite

4 stemme(r)
    3,8%
  7. Hemmelig

2 stemme(r)
    1,9%
  8. Trillinger - utdyp i kommentarfelt

1 stemme(r)
    1,0%
  1. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Skulle tro gutt da ja.. 15+6 omtrent her

D728CDAC-55FD-4F7C-BF45-99BA2F1E8361.jpeg

2. NyttKapittel Forelsket i forumet

Se der ja! Ja, altså! Det MÅ bare være gutt det vi får..:D Skal på UL til mandag neste uke. Vi bestilte den kun for å vite kjønnet så jeg kan male rommet litt nå mens jeg går hjemme permittert.. hehe:hilarious:. Og vel, ser nok ut som at gutt nr.3 er på vei. Skal ærlig innrømme at jeg håpet på jente!:bag: Skammer meg litt over å tenke sånn, men lille gutteklumpen blir jo såklart høyt elsket han også:Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 3
  3. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Så mange gutter vi har her på September 2020! Snart dobbelt så mange som jenter :p

• Enig Enig x 1
  4. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Hadde det nøyaktig likt. Gutt nr tre her også. Men nå har jeg forsonet meg med det :Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. isks90 Gift med forumet Tilgangsansvarlig ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ja, tenkte på det samme selv. Veldig mange gutter hittil :)

6. Vela❤️ Elsker forumet Marsipanene 2019 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Kanskje vi får jenter vi som enda ikke vet slik at fordelingen blir 51/49;) blir spennende å se hvordan det ligger an når alle har født.

7. hani94 Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

På TUL gjettet gyn en liten jente, men på lappen jeg fikk med meg fra OUL står det at vi venter en liten gutt :Heartblue:dummy:

• Hjertelig Hjertelig x 5
  8. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Var på privat ul i dag og venter en liten gutt <3

9. Vela❤️ Elsker forumet Marsipanene 2019 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Wow så mange gutter det er på denne gruppa:Heartblue Blir spennende å se hva resultatet blir. Jeg tror selv jeg venter gutt denne gangen.

• Enig Enig x 2
  10. Hannelore.tmp Elsker forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Oul om 19 dager. Hadde time til tul i uke 14, som ble utsatt til uke 16, og så avlyst, så da blir det oul neste :p Jeg trodde først det kanskje kunne være jente, men nå tror jeg kanskje mer gutt. Har egentlig ikke peiling da selvfølgelig :wacky: Men bare føler det er veldig likt som sist, så sånn sett er det kanskje en gutt igjen :happy::Heartred Blir spennende å se. Jeg hadde egentlig lyst til å vente med å vite kjønn til selve fødselen, men samboer har lyst til å vite kjønn, så da kommer jeg nok til å si ja hvis jeg blir spurt om jeg vil vite :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  11. Katta Forumet er livet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ♡ Maibarna ♡ Aprilbarna`15

Jeg er helt sikker på jente, men vet ikke før om en liten måned.

12. Kalinnea Glad i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Ny i gruppa her, og kunne bidra med å øke med én jente på poll'en ihvertfall :laughing002

• Morsom Morsom x 1
  13. MiniMandt Flørter med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Gutt :love017:love7:love2

• Hjertelig Hjertelig x 4
  14. IVFprøver1990 Flørter med forumet

Her blir det to jenter og en gutt <3<3<3

• Hjertelig Hjertelig x 13
  15. mammasiri Andre møte med forumet

Jeg har ei jente på snart 10 år og en gutt på 5 år. Planen var å gå ut og kjøpe noe nydelig blomstrete fra Newbie hvis vi kunne se kjønnet når jeg var på ultralyd sist mandag, men neida.. Der så vi klart og tydelig at det var en liten gutt! :Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 4
  16. Vela❤️ Elsker forumet Marsipanene 2019 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Så bra:happy: jeg er litt oppsatt på 51/49 gutter/jenter at jeg har begynt å tro at jeg venter jente istedenfor gutt for å jevne ut:hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 3
  17. Tiol Elsker forumet Juli13-jentene ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Gutt her også :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. Lykkeliten32 Flørter med forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Mange gutter her i september, blir spennende og se om det blir mer likt fordelt når alle har vært på UL:shy:

• Enig Enig x 1
  19. .mortil3. Forelsket i forumet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jente ❤❤❤

• Hjertelig Hjertelig x 2
  20. Håpetpååbli4 Flørter med forumet

Skla på ultralyd i kveld :happy: gleder meg samtidig som jeg gruer meg noe helt forferdelig :arghh: litt engstelig at noe ikke er som det skal og at jeg får beskjeden alene siden samboer ikke får være med.
    Får vite kjønnet i morra siden min samboer har veldig lyst å overraske meg med det :happy:

• Liker Liker x 1

Del denne siden