Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

  • En gutt

    Votes: 50 47,6%
  • Ei jente

    Votes: 45 42,9%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,0%
  • Gutt og jente

    Votes: 2 1,9%
  • Ønsker ikke å vite

    Votes: 4 3,8%
  • Hemmelig

    Votes: 2 1,9%
  • Trillinger - utdyp i kommentarfelt

    Votes: 1 1,0%

  • Antall som har svart
    105
Oppfordrer alle som vet kjønn til å oppdatere i terminyråden som er festet på toppen :love7
 
Herregud! Tiden snegler deg sånn frem til 28.april. :bored::bored::bored::bored::bored::bored::bored::bored:
 
Herregud! Tiden snegler deg sånn frem til 28.april. :bored::bored::bored::bored::bored::bored::bored::bored:
Jeg føler med deg!
Vi skulle egentlig på fere i to uker og jeg fikk UL 28 april, i uke 21/22 av svangerskapet.
Men siden turen ble avlyst så fikk jeg endret til 23 april.. Ikke store forskjellen .jeg er sååå utålmodig.
Jeg er ganske sikker på at det er en jente, og jeg vil ha gutt :p Så får se da, magefølelse eller ønskedrøm XDHar gutt fra før.
 
Jeg føler med deg!
Vi skulle egentlig på fere i to uker og jeg fikk UL 28 april, i uke 21/22 av svangerskapet.
Men siden turen ble avlyst så fikk jeg endret til 23 april.. Ikke store forskjellen .jeg er sååå utålmodig.
Jeg er ganske sikker på at det er en jente, og jeg vil ha gutt :p Så får se da, magefølelse eller ønskedrøm XDHar gutt fra før.
Har ikke tenkt på at jeg kunne hørt om det var mulig tidligere. Fillern. Nå er det sikkert for sent, men kan ringe å høre på tirsdag. Er i uke 19+3 når jeg skal på OUL så er innenfor tiden forsåvidt. Jeg bare hater å vente. Jeg håper på begge deler, så spiller jo egentlig ingen rolle. Bare hater å ikke vite:bored:
 
Har ikke tenkt på at jeg kunne hørt om det var mulig tidligere. Fillern. Nå er det sikkert for sent, men kan ringe å høre på tirsdag. Er i uke 19+3 når jeg skal på OUL så er innenfor tiden forsåvidt. Jeg bare hater å vente. Jeg håper på begge deler, så spiller jo egentlig ingen rolle. Bare hater å ikke vite:bored:
venter du tvillinger? :D
Hehe, jeg elsker nok en jente også, men mtp at de blir så tette, knappe 18 mnd så tror jeg to av samme kjønn blir bedre venner <3 Men vet aldri.
 
venter du tvillinger? :D
Hehe, jeg elsker nok en jente også, men mtp at de blir så tette, knappe 18 mnd så tror jeg to av samme kjønn blir bedre venner <3 Men vet aldri.
Nei, venter ikke tvillinger. Men ønsker begge kjønn like mye. Har jente fra før så hadde vært gøy med en gutt siden dette blir siste barnet. Men hadde også vært så kos med liten prinsesse til. Blir 18 måneder i mellom her og og tenker at det neppe spiller noen rolle for dem om de leker med jenter eller gutter i alderen 0-5 i hvert fall:happy: ser faktisk heller for meg at forskjellig kjønn er bedre venner, i hvert fall bedre venner enn to jenter:hilarious:.
 
Det er så vanskelig å fatte, jeg har jo drømt i flere uker at jeg har vært på ultralyd og fått beskjed om at det var gutt!
Men i dag så jordmor at det var ei lita snuppeluri! Jeg er så enormt glad for at alt stod bra til med den lille jenta! :Heartpink
 
Så helt tydelig en liten gutt på ultralyd i dag :Heartblue
 
Åå jeg gleder meg sånn til å finne ut om det er en lillebror eller lillesøster i magen om åtte dager❤️ Åtte dager går fort, for åtte dager siden var det 1.påskedag og det var jo nettopp:):):):)
 
To jenter i magen
 
Oul i morgen! Og er så spent og nervøs :nailbiting: Redd for at noe skal være galt, men også spent på å få se baby og om vi får vite kjønn :happy: Har alle fått vite kjønn på oul hvis de har villet? Eller er det noen som ikke har klart å se det? Prøver å distrahere meg selv fra å være nervøs ved å tenke på kjønn :p Jeg tror det er gutt, men har ingen tydelig følelse denne gangen. Bare tror gutt siden jeg har det fra før og synes svangerskapet er ganske likt nå som med han :)
 
Oul i morgen! Og er så spent og nervøs :nailbiting: Redd for at noe skal være galt, men også spent på å få se baby og om vi får vite kjønn :happy: Har alle fått vite kjønn på oul hvis de har villet? Eller er det noen som ikke har klart å se det? Prøver å distrahere meg selv fra å være nervøs ved å tenke på kjønn :p Jeg tror det er gutt, men har ingen tydelig følelse denne gangen. Bare tror gutt siden jeg har det fra før og synes svangerskapet er ganske likt nå som med han :)

Her var Det vanskelig for jordmor å se kjønn. Mini hadde enten hånda foran, navlestrengen foran eller beina i kryss. Hun trodde det kunne være jente, men kunne ikke si det sikkert. Litt kjedelig da jeg virkelig ville vite :)
 
Her var Det vanskelig for jordmor å se kjønn. Mini hadde enten hånda foran, navlestrengen foran eller beina i kryss. Hun trodde det kunne være jente, men kunne ikke si det sikkert. Litt kjedelig da jeg virkelig ville vite :)

Ok, blir spennende om hun får sett noe i morgen da :p Litt kjedelig hvis ikke, men så lenge alt er bra, så får vi evt bare leve i spenning :rolleyes: Spennende å se om det blir jente eller ikke på dere da :):)
 
Ok, blir spennende om hun får sett noe i morgen da :p Litt kjedelig hvis ikke, men så lenge alt er bra, så får vi evt bare leve i spenning :rolleyes: Spennende å se om det blir jente eller ikke på dere da :):)

Vi skal bestille en ultralyd privat, muligens 3D ultralyd. Verken jeg eller samboeren klarer å vente til fødsel. Hvis det er jente så er det litt å kjøpe inn. Klarer ikke helt å bruke alt det blå etter storebror.
Virker som de fleste får mulighet til å se det på oul. Her måtte jeg opp å stå og "riste" på magen for å få baby til å flytte på seg. Jordmor slet først med å få tatt alle mål hun skulle ta. Men mini var ikke ivrig på å vise seg ordentlig frem :wtf:
 
Back
Topp