Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

  • En gutt

    Votes: 50 47,6%
  • Ei jente

    Votes: 45 42,9%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,0%
  • Gutt og jente

    Votes: 2 1,9%
  • Ønsker ikke å vite

    Votes: 4 3,8%
  • Hemmelig

    Votes: 2 1,9%
  • Trillinger - utdyp i kommentarfelt

    Votes: 1 1,0%

  • Antall som har svart
    105
Skulle tro gutt da ja.. 15+6 omtrent her

Vis vedlegget 322180
Se der ja! Ja, altså! Det MÅ bare være gutt det vi får..:D Skal på UL til mandag neste uke. Vi bestilte den kun for å vite kjønnet så jeg kan male rommet litt nå mens jeg går hjemme permittert.. hehe:hilarious:. Og vel, ser nok ut som at gutt nr.3 er på vei. Skal ærlig innrømme at jeg håpet på jente!:bag: Skammer meg litt over å tenke sånn, men lille gutteklumpen blir jo såklart høyt elsket han også:Heartblue
 
Se der ja! Ja, altså! Det MÅ bare være gutt det vi får..:D Skal på UL til mandag neste uke. Vi bestilte den kun for å vite kjønnet så jeg kan male rommet litt nå mens jeg går hjemme permittert.. hehe:hilarious:. Og vel, ser nok ut som at gutt nr.3 er på vei. Skal ærlig innrømme at jeg håpet på jente!:bag: Skammer meg litt over å tenke sånn, men lille gutteklumpen blir jo såklart høyt elsket han også:Heartblue
Hadde det nøyaktig likt. Gutt nr tre her også. Men nå har jeg forsonet meg med det :Heartblue
 
Kanskje vi får jenter vi som enda ikke vet slik at fordelingen blir 51/49;) blir spennende å se hvordan det ligger an når alle har født.
 
På TUL gjettet gyn en liten jente, men på lappen jeg fikk med meg fra OUL står det at vi venter en liten gutt :Heartblue:dummy:
 
Var på privat ul i dag og venter en liten gutt <3
 
Wow så mange gutter det er på denne gruppa:Heartblue Blir spennende å se hva resultatet blir. Jeg tror selv jeg venter gutt denne gangen.
 
Oul om 19 dager. Hadde time til tul i uke 14, som ble utsatt til uke 16, og så avlyst, så da blir det oul neste :p Jeg trodde først det kanskje kunne være jente, men nå tror jeg kanskje mer gutt. Har egentlig ikke peiling da selvfølgelig :wacky: Men bare føler det er veldig likt som sist, så sånn sett er det kanskje en gutt igjen :happy::Heartred Blir spennende å se. Jeg hadde egentlig lyst til å vente med å vite kjønn til selve fødselen, men samboer har lyst til å vite kjønn, så da kommer jeg nok til å si ja hvis jeg blir spurt om jeg vil vite :)
 
Jeg er helt sikker på jente, men vet ikke før om en liten måned.
 
Ny i gruppa her, og kunne bidra med å øke med én jente på poll'en ihvertfall :laughing002
 
Jeg har ei jente på snart 10 år og en gutt på 5 år. Planen var å gå ut og kjøpe noe nydelig blomstrete fra Newbie hvis vi kunne se kjønnet når jeg var på ultralyd sist mandag, men neida.. Der så vi klart og tydelig at det var en liten gutt! :Heartblue
 
Ny i gruppa her, og kunne bidra med å øke med én jente på poll'en ihvertfall :laughing002
Så bra:happy: jeg er litt oppsatt på 51/49 gutter/jenter at jeg har begynt å tro at jeg venter jente istedenfor gutt for å jevne ut:hilarious::hilarious:
 
Gutt her også :happy:
 
Mange gutter her i september, blir spennende og se om det blir mer likt fordelt når alle har vært på UL:shy:
 
Skla på ultralyd i kveld :happy: gleder meg samtidig som jeg gruer meg noe helt forferdelig :arghh: litt engstelig at noe ikke er som det skal og at jeg får beskjeden alene siden samboer ikke får være med.
Får vite kjønnet i morra siden min samboer har veldig lyst å overraske meg med det :happy:
 
  • Liker
Reactions: V90
Back
Topp