Hvilket etternavn skal den lille ha?

Vi bruker begge sine etternavn, var viktig for meg å ha med navnet mitt og. Mannen sitt etternavn er det kun 13 i Norge som har, så er jo litt spesielt
 
Vårt felles etternavn. Mitt mellomnavn får han heller bestemme selv om han vil ha når han vokser til.
 
Vi heter det samme til etternavn(ikke gift), så her er det ikke noe å velge mellom!
 
Hun får samboers etternavn og mitt etternavn som mellomnavn :)
 
Her skal hun få bare hans etternavn, slik som storesøsteren. Planen er jo at vi skal gifte oss en gang, og da kommer jeg til å ta hans navn.
Storesøster fortalte faktisk de i barnehagen at meg og pappaen hennes ikke var kjærester fordi vi het ikke det samme, men vi var bestevenner da :D haha!
 
Mitt navn, slik som storebror. Vi skal gifte oss, men jeg kommer ikke til å bytte navn.
Helt uaktuelt at mine barn skal ha hans etternavn, da eksen hans nekter å bytte tilbake til sitt pikenavn. Mine barn skal ikke ha samme navn som hans eks....
 
Blir mitt som mellomnavn og hans som etternavn:) Er ikke gift men blir det en gang i fremtiden, og da skal jeg ha mitt som mellomnavn også:)
 
Hun får far sitt etternavn da vi skal gifte oss og jeg også tar hans etter navn. Jeg har jo to etter navn, men blir litt langt når baby'en skal ha dobbelt fornavn og etter navn :p
 
Gidder ikke ha med mitt etternavn, men har med mellomnavnet mitt som mellomnavn (min mors pikenavn♡) Også blir det fars etternavn.
 
Back
Topp