hvilket bleie merke bruker dere?

Libero! Med storebror prøvde vi også Pampers, men da fikk han utslett. Så gidd ikke prøve de denne gangen.
 
Hvordan er det med bleiene nå, har dere testet ut noen av de andre typene bortsett fra libero og pampers? Vi kjøpte en pakke med rema-bleier i str 3 da de var utsolgt for pampers. Hun luktet urin fra første dråpe som kom i bleien, i tillegg til at den ble klumpete og rar veldig fort. Kjøpte ny pakke pampers så fort vi fikk tak i, de rema-bleiene kommer ikke til å bli brukt opp o_O
 
Syns de var greie de remableiene jeg. Aldri prøvd de på egne barn før, men hatt mange barnehagebarn med de. Men får jeg velge så blir det gakkgakkbleie fra Coop. De er så myke og holder utrolig godt på tiss på natta!
 
Ei jeg kjenner fortalte at rema bleier er pampers bleier.. Laget på samme fabrikk.. Men er jo ikke nyfødtpampers da..

Her fikk vesla litt utslett av Coop sine bleier. Virker som hun tåler rema bra.. Jeg skal bruke billigbleier.. Så kommer til p peøve Kiwi sine og tror jeg ;) hvorfor betale mer enn nødvendig når billigbleiene skal være minst like bra? :)
 
Ei jeg kjenner fortalte at rema bleier er pampers bleier.. Laget på samme fabrikk.. Men er jo ikke nyfødtpampers da..

Her fikk vesla litt utslett av Coop sine bleier. Virker som hun tåler rema bra.. Jeg skal bruke billigbleier.. Så kommer til p peøve Kiwi sine og tror jeg ;) hvorfor betale mer enn nødvendig når billigbleiene skal være minst like bra? :)
Vi bruker "new baby"-pampers til vanlig, og rema-bleiene var iallfall noe helt annet enn dem. Syns dessuten 23 kroner for 29 bleier er helt ok pris :) Får se hva vi ender opp med når de ikke lenger passer, har ikke testet hverken coop eller kiwi enda.
 
Her er det bare pampers som ikke lekker for tida, så da blir det dem.
 
Vi bruker "new baby"-pampers til vanlig, og rema-bleiene var iallfall noe helt annet enn dem. Syns dessuten 23 kroner for 29 bleier er helt ok pris :) Får se hva vi ender opp med når de ikke lenger passer, har ikke testet hverken coop eller kiwi enda.

Nei regner med de må være lik baby dry bleiene deres ;)
 
Back
Topp