hvilket bleie merke bruker dere?

Bruker libero. Brukt str 2 siden hun ble knappe 4 kg. Ikke pga størrelsen men pga navlen :) gikk ikke tilbake til str 1 når den ble ordnet..
 
Bruker rema sine på dagtid, men de lekker endel, tror hun er litt mellom 2 størrelser på de nå, bruker enda 2ere. Pampers om natta og er veldig fornøyde med de, tror vi fortsetter med det hvis ikke remas 3ere passer bedre. Har også ei bleiekake i 3ere fra libero (tror jeg) som skal brukes opp :-)
 
Libero og prøvde rema sine også og de funket fint☺️
 
Vi bruker libero nå, har brukt pampers en periode. Begge er ok, men hun blir sår et par dager når vi bytter merke.
 
Brukte først Libero, men slet med utslett i tillegg til at jeg synes de er veldig stive. Nå bruker vi Pampers og er veldig fornøyde med de :-)
Mini er 5 uker, 5 kg og vi bruker strl 2.
 
Pampers. Synes at libero blir så stive og harde. Og at de fylles så fort opp. Brukte en del libero på eldste, men passformen gjorde at han tisset utenfor hele tiden, så er kanskje mest av vane at jeg kjøper pampers :) til storebror bruker vi rema sine, han bruker bleie kun på natta :)
 
Libero. Kjøpte en pk Pampers, men da kjennes bleia dyvåt gjennom bodyen, så går jeg og skifter, også er den ikke det.

Foretrakk Pampers i str 1 og 2 til guttene, men Libero denne gangen.
 
Pampers. Synes at libero blir så stive og harde. Og at de fylles så fort opp. Brukte en del libero på eldste, men passformen gjorde at han tisset utenfor hele tiden, så er kanskje mest av vane at jeg kjøper pampers :) til storebror bruker vi rema sine, han bruker bleie kun på natta :)

Her tisser han ut Pampers :( Brukte bare det i 2009.
 
Bruker libero. Blitt mye bedre enn de var for 5 år siden :)
 
Back
Topp