hvilket bleie merke bruker dere?

Libero :) pampers vil vi ikke bruke pga mineraloljer, også lukter de ekkelt! Rema sine tisser hun gjennom :o

Storebror bruker Rema sine uten problemer!
 
Vi bruker pampers, det er de som passer best til jenta vår. Vi sliter ikke med lukt, slik en del andre gjør med pampers. Har prøvd Libero, men de gjør henne rød og sår, i tillegg til at de ikke har god passform til hennes kropp.
 
Libero siden det var på sykehuset. Han reagerte ikke, så da bytter jeg ikke. Har en hel bleiekake med pampers jeg burde bruke da..
 
Bruker for det meste tøybleier hjemme, og libero/pampers ute og på natt.
Det interessante er at all rødhet og sårhet forsvinner som dugg for solen når vi bruker tøybleier. Så helt klart at huden liker det best
 
Vi har brukt libero frem til nå, men skifter til pampers av den enkle grunn av at den passer bedre til kroppen hans :-) i tillegg tisser og bæsjer han ut av libero..
 
Vi bruker pampers, det er de som passer best til jenta vår. Vi sliter ikke med lukt, slik en del andre gjør med pampers. Har prøvd Libero, men de gjør henne rød og sår, i tillegg til at de ikke har god passform til hennes kropp.

Sign den.
 
REMA 1000 sine :)
 
Libero. Er egentlig ikke en god grunn for det, bare blitt sånn :) syns pampers sine lukter så dårlig.
 
Libero siden det var på sykehuset. Han reagerte ikke, så da bytter jeg ikke. Har en hel bleiekake med pampers jeg burde bruke da..

Samme her! Men Pampers sitter så dårlig.. Bruker tøybleier så ofte som mulig, da :) Men lillejenta er litt for liten til de fleste vi har ennå, så det blir mest når vi er hjemme :)
 
Brukte pampers helt i starten for de er så myke. Nå som vi bruker størrelse nr to har vi gått over på Libero. Synes Libero har bedre passform :) smak og behag tenker jeg. Hvilke bleiestr bruker deres babyer?
 
Brukte pampers helt i starten for de er så myke. Nå som vi bruker størrelse nr to har vi gått over på Libero. Synes Libero har bedre passform :) smak og behag tenker jeg. Hvilke bleiestr bruker deres babyer?
Vi måtte begynne med str 2 :P Han var jo 4,6 kg da han kom ut.
 
Vi bruker libero, syns de sitter mye bedre rundt lårene. Jenta er 7 uker, 4,8 kg og vi byttet akkurat over til str 3
 
Bruker Libero. Pampers blir hun så fort klam igjennom. Kjøpt en pakke med rema 1000 idag så skal teste ut de og.
 
Back
Topp