Hvilken vognpose har dere i vogna for tiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Lurer litt på det samme... Fikk min i dag :D Her er det rundt 10 grader om dagene og jeg synes generelt det er vanskelig med yttertøy.

Skal jeg svare for meg selv ? :P jeg har brukt posen noen dager nå
Har lagt lammeskinn under enda. Er det under 5 grader bruker jeg et lag ull utenpå de vanlige klærne + ullsokker. Er det mellom 5-8 men regn og surt så har jeg brukt en ulljakke og ullsokker. Over 8 grader har jeg hatt en tynn bomullsdress over - hun har vært GOD og VARM hele tiden ;) Har også bare hatt henne i vanlige klær nedi der, og hun har vært god å varm da også ;)

Skal jeg svare for meg selv ? :P jeg har brukt posen noen dager nå
Har lagt lammeskinn under enda. Er det under 5 grader bruker jeg et lag ull utenpå de vanlige klærne + ullsokker. Er det mellom 5-8 men regn og surt så har jeg brukt en ulljakke og ullsokker. Over 8 grader har jeg hatt en tynn bomullsdress over - hun har vært GOD og VARM hele tiden ;) Har også bare hatt henne i vanlige klær nedi der, og hun har vært god å varm da også ;)
Jeg er nok en av de som tar MYE klær på :P Vi får vel bare prøve oss fram. Fin er den i hvert fall! Nydelig farge ❤️

Jeg er nok en av de som tar MYE klær på :P Vi får vel bare prøve oss fram. Fin er den i hvert fall! Nydelig farge ❤️

Nå er mi varm av seg da :) unger er jo forskjellig! Måtte ta vekk bilstolposen for noen uker siden også. Satt bare i body og bukse nedi der og var våt av svette da jeg tok henne opp

Nå er mi varm av seg da :) unger er jo forskjellig! Måtte ta vekk bilstolposen for noen uker siden også. Satt bare i body og bukse nedi der og var våt av svette da jeg tok henne opp
Ja de er det. Mi er mer kald av seg. Må fremdeles alltid bruke skinntøfler på henne mens vi er ute, ellers er tærne kalde!

Må si jeg fikk meg en oppvekker i går. Fikk babymonitor med temperaturvisning. 11 grader ute og 18 i vogna!
Nå er hun sjelden svett likevel heldigvis, men til sommeren blir det ekstra viktig å være obs.

Akkurat nå bruker jeg europris vognposen, hadde nok bare trengt en dyne i vogna nå når hun er så varm av seg :p

Back
Topp