Hvilken vognpose har dere i vogna for tiden?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Byttet akkurat til fleecepose fra minene:)

Venter på penger så jeg kan kjøpe inn en vårpose...ble for kaldt med bare dyne, vinterposen er aaaalt for varm :-)

Har ikke pose lenger, men lammeskinn, dyne og ullteppe.

Vi har tatt frem vårposen, en easygrow lite =)

Hvor mange grader er det hos dere og hvordan kler du på nedi den posen? Venter selv på en easygrow lite som er påvei i posten ;)

Vi bruker fremdeles Voksi. Hun har ikke vært svett en eneste gang oppi der enda. Ikke spesielt varm av seg. Har veldig lyst på en Easygrow jeg også, i Pink Melange!

Har fortsatt voksiposen. Lufter litt og sjekker ofte temp om vogna er i sola. Når han står i skyggen og sover, så er han passe varm med et eller to tynne lag ull, alt ettersom :)

Vi bruker fremdeles Voksi. Hun har ikke vært svett en eneste gang oppi der enda. Ikke spesielt varm av seg. Har veldig lyst på en Easygrow jeg også, i Pink Melange!

Den jeg har bestilt ❤️❤️ har vært fast bestemt på at sommerpose/vårpose er bare TULL og at det holdt i massevis med dyne (slik jeg hadde med storebror).. Men felt pladask for den posen!! Og da ble begrunnelsene for å kjøpe plutselig mange :P

• Liker
Reactions: Bee
Her bruker vi bare et ullpledd! Veldig varm liten gutt, så alt av poser utgår, og dyne blir faktisk for varmt det også!

Har fortsatt Grongposen(skinnpose) i vogna, han har heller mindre klær på seg :) Har en fleecepose også, men den synes jeg er så statisk og ekkel :)

Den jeg har bestilt ❤️❤️ har vært fast bestemt på at sommerpose/vårpose er bare TULL og at det holdt i massevis med dyne (slik jeg hadde med storebror).. Men felt pladask for den posen!! Og da ble begrunnelsene for å kjøpe plutselig mange :P
Hvor har du bestilt?

Hvor mange grader er det hos dere og hvordan kler du på nedi den posen? Venter selv på en easygrow lite som er påvei i posten ;)
Lurer litt på det samme... Fikk min i dag :D Her er det rundt 10 grader om dagene og jeg synes generelt det er vanskelig med yttertøy.

Jeg har bare lammeskinn, dyne og ullpledd i vognen til min. Påkledningen varierer ut i fra vind og vær. Er det surt har han bomullstøy innerst og en ulldress utenpå, tykkere ullue og ullvotter. Er det passelig varmt (10 grader og vindstille) har han bomullstøy og fleecejakke. Alltid på "ullsko" og lue.

Back
Topp