Hvilken vogn?

Hvordan er den å legge sammen? synes babyjogger sitt patent med énhånds-sammenslåing er så genial, og savner det med den søppelgreia vi har i bilen nå :hilarious::hilarious:
Men drit at man ikke kan vende babyjogger sin :shifty:
Den er lett å legge sammen, ikke så lett som babyjogger da, siden den må deles i to :p

Den er lett å legge sammen, ikke så lett som babyjogger da, siden den må deles i to :p
Så den videoen med sammenslåing. Hmm ikke helt overbevist :hilarious: litt i overkant dyr av hva jeg tenkte også :hilarious: men hvis det dukker opp bra tilbud så kanskje :pompus:

Så den videoen med sammenslåing. Hmm ikke helt overbevist :hilarious: litt i overkant dyr av hva jeg tenkte også :hilarious: men hvis det dukker opp bra tilbud så kanskje :pompus:
Tar vel ca 30 sek å ta av bag/sittedel og klappe sammen understellet :p men ja koster skjorta

Me kjøpte Emmaljunga Mondial de lure i 2020 når me venta første gong. Har ikkje fått brukt den enda - så har “ny” vogn i hus. Men oppdaga idag at den blir ikkje produsert lenger? Såg på heimesida til Emmaljunga at den ikkje var å finne… Tenke på reservehjul, ting eg treng til vogna osv av nyttige ting…. Me kjøpte vogn og voksipose den gongen, får berre finne ut av det etterkvart.. Fant lite tilbehør når eg søke på nett. Nokon som veit?

Ja blir uansett den nye, for vil ha sort understell. Ser de fleste med sort understell har lang kalesje så antar det understellet er relativt nytt :happy:
Så ei på facebook i ei barnevogngruppe som skulle selge sin Trailz med sort understell og grå vogndeler til 5000 i dag, og tenkte på deg :hilarious:

Back
Topp