Hvilken vogn?

Jeg har også lurt på hvordan bugaboo er med sportsdelen i og med at den ikke kan legges helt flatt. Hva er fordeler og ulemper med at barna ligger "bøyd"?

Min første har/hadde refluks, så den var veldig grei i overgangen fra bagdelen til sittedelen, men etterhvert som hun vokste følte jeg hun ble mer og mer missfornøyd med å sove i "sittedelen", så da kjøpte vi babyjoggeren som kunne legges helt flatt! Sov mye bedre og litt mer romlig på en måte når man sover.

Har Stokke Trailz som jeg gleeeeder meg til å pakke frem om vi kommer så langt :happy: Så glad jeg fikk tak i den før den ble tatt ut av sortimentet. Lurer virkelig på hva Stokke tenkte med når de bare satsa på Xpolry, det må være tidenes kjøpesentervogn :hilarious:

Her er det 10 år siden sist og da var det heeeelt andre vogner på markedet enn det er i dag. Både samboer og jeg gleder oss til å lese oss opp og teste ut. Svigerinne har Fox 2 og er veldig fornøyd, skal i alle fall sjekke ut Fox 3. Andre med erfaringer der?

Her er det 10 år siden sist og da var det heeeelt andre vogner på markedet enn det er i dag. Både samboer og jeg gleder oss til å lese oss opp og teste ut. Svigerinne har Fox 2 og er veldig fornøyd, skal i alle fall sjekke ut Fox 3. Andre med erfaringer der?
Jobber i barnehage, så er borti litt forskjellig, og Fox 3 er min absolutte favoritt.

Jeg synes den har alt en vogn bør ha:
Liten og nett, lett i vekt, vendbar sittedel, fantastisk god kalæsje, seler som er enkle å stille inn for hver gang (viktig for sikkerheten), den blir relativt liten sammenlagt og av de vognene med fire hjul synes jeg dette er en av de bedre å trille. En god all-round vogn.

Har Stokke Trailz som jeg gleeeeder meg til å pakke frem om vi kommer så langt :happy: Så glad jeg fikk tak i den før den ble tatt ut av sortimentet. Lurer virkelig på hva Stokke tenkte med når de bare satsa på Xpolry, det må være tidenes kjøpesentervogn :hilarious:

Enig. Skjønner ikke greia der. :hilarious:

Eneste jeg er litt usikker på med Stokke vogna er om den er ganske stor og klumpete å ta inn og ut av bilen? Ellers er den jo såå fin med den lange kallesjen og vendbar sportsdel :D

Liten og nett, lett i vekt, vendbar sittedel, fantastisk god kalæsje, seler som er enkle å stille inn for hver gang (viktig for sikkerheten), den blir relativt liten sammenlagt og av de vognene med fire hjul synes jeg dette er en av de bedre å trille. En god all-round vogn.

Takk for godt svar :happy::happy:

Enig. Skjønner ikke greia der. :hilarious:

Eneste jeg er litt usikker på med Stokke vogna er om den er ganske stor og klumpete å ta inn og ut av bilen? Ellers er den jo såå fin med den lange kallesjen og vendbar sportsdel :D
Selve inn/ut av bilen er enkelt med den, men den tar litt stor plass ja! Så er du mye på farten ville jeg feks hatt en Yoyo fast liggende i bilen, med adaptere til babybilstolen, og hatt Trailz hjemme ☺️ Og er man mye på hytte og sånt og trenger vogna ville jeg kjøpt skiboks med en gang. Den rommer mye mer enn ski :hilarious:

Har Emmaljunga nxt60 etter jenta på 2. Fornøyd med den så kommer til å bruke den til nestemann også:happy:

Har samme vogn, men kunne egentlig tenkt meg ny. Syns den tuller litt med fremhjula og er håpløs på for eksempel snø. Men veldig lett å få i bilen og god å trille på asfalt da. Mini er 1,5 år og hun bruker den til å sove i barnehagen nå. Tar den med hjem i helgene da hun sover i vogn på dagtid da også :-)

Så heldig du er :Heartred Ble skikkelig skuffet når jeg så Stokke kun solgte xplory, må være et mareritt på snø og slaps…

Så heldig du er :Heartred Ble skikkelig skuffet når jeg så Stokke kun solgte xplory, må være et mareritt på snø og slaps…

Vi kjøper brukt vi, kun for å få Trailz. Den eeer så fin :)

Vi kjøper brukt vi, kun for å få Trailz. Den eeer så fin :)
Veldig fornøyd med den vi har, og jeg har prøvd litt :hilarious: Se etter den nyeste modellen om du vil ha den lange gode kalesjen, det mangler jo de eldre modellene :)

Veldig fornøyd med den vi har, og jeg har prøvd litt :hilarious: Se etter den nyeste modellen om du vil ha den lange gode kalesjen, det mangler jo de eldre modellene :)

Ja blir uansett den nye, for vil ha sort understell. Ser de fleste med sort understell har lang kalesje så antar det understellet er relativt nytt :happy:

Ja blir uansett den nye, for vil ha sort understell. Ser de fleste med sort understell har lang kalesje så antar det understellet er relativt nytt :happy:
Ja tror du får det med sort understell, så fremst de du kjøper av ikke har kjøpt i deler av en eller annen grunn. Sittedelen er jo litt forskjellig også så man ser det jo fort heldigvis :)

Blir nok britax her, både bilstol og vogn , syns det ser kjekt ut at bilstolen også kan festes på vogn understellet :)

Hvordan er den å legge sammen? synes babyjogger sitt patent med énhånds-sammenslåing er så genial, og savner det med den søppelgreia vi har i bilen nå :hilarious::hilarious:
Men drit at man ikke kan vende babyjogger sin :shifty:

Blir nok britax her, både bilstol og vogn , syns det ser kjekt ut at bilstolen også kan festes på vogn understellet :)
De aller fleste bilstoler kan festes på de aller fleste vogner altså.
Men BabySafe i-Size med Flex-basen er et veldig godt bilstol-alternativ altså.

Hvordan er den å legge sammen? synes babyjogger sitt patent med énhånds-sammenslåing er så genial, og savner det med den søppelgreia vi har i bilen nå :hilarious::hilarious:
Men drit at man ikke kan vende babyjogger sin :shifty:
Ja, babyjogger er genial når det kommer til å legge sammen vogner.
Om jeg ikke tar helt feil, så kan Fox legges sammen som en del, og da går det ganske kjapt, men da tar den også litt plass. Men så kan du også ta av bag/sittedel, og da tar den mindre plass. Men ta det med en klype salt.

---
Edit: Fant en film HER

Back
Topp