Jeg har vogndilla og drømt om den dagen jeg skal få trille vogn hele livet, bare så dere er advart.
Bugaboo Fox 3: Allroundvogn. Lett i vekt. Ikke så veldig ruvende for meg som ikke er så stor (en del vogner så føler jeg meg som en unge som triller vogna. Ser jo nesten ikke over kalæsjen
), vendbar sittedel (veldig viktig), supergod kalæsje som dekker godt (viktig), seler som er enkle å stille inn for hver gang vogna brukes (viktig) og vogna blir relativt liten sammenlagt. I tillegg er den god å trille.
Thule Urban Glide 2: Overlegen på trillecomfort. God på ulendt terreng. I motsetning til en del andre typiske jogge/terreng-vogner er den ganske stødig (mange av disse har visst lett for å tippe i ulendt terreng.) Håndbrems. Og det er viktig for meg. Her vi bor er det mange bratte bakker. Å gå med vogn i nedoverbakke er tungt for magemuslene. Kan ikke tenke meg hvordan det blir etter en graviditet, men i alle fall ikke bedre!
Nuna Triv: Jeg har ønsket meg en bil-vogn som tar liten plass og er superenkel å legge sammen og slå opp, selv med bilstoladapter på. Har også vendbar sittedel.
Bugaboo Butterfly: Reisevogn når jeg skal reise alene med baby. Det blir det nok litt av. Går som håndbagasje med fly og kan brukes med bilstoladapter.
I tillegg har jeg planer om en vogn som kan stå hos mine foreldre, og en vogn som kan stå i leiligheten i Spania. En av disse blir nok en Babyjogger City Mini GT 2.1 (Spania tror jeg), og så har jeg veldig lyst til å prøve en Cybex Priam. Ønsker å ha vogner stående disse to plassene jeg kommer til å reise til (alene) med fly, for å kunne reise med så lite bagasje som mulig (derfor Butterfly).