Den er såå finMe too!bare med faste hjul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er såå finMe too!bare med faste hjul
![]()
Ble helt forelska med en gang i den!Den er såå fin![]()

Er den vi og mest sansynlig skal ha. ☺ bare med Silver check farge. Får kjøpt brukt av en venninne. Og den ser nesten ubrukt ut.! Så med mindre gubben setter seg på bakbeina siden den er litt stor så har vi deal på vogn han har sett bilde. Men han aner jo ikke hvordan d er i real life ☺ men blir nok fornøyde hvis d blir denHar kjøpt en veldig pen brukt Emmaljunga - Mondial Duo (2011 mod) i fargen svart, med matchende stellebag til 1/3 av nyprisen!Har tidligere hatt en emmaljunga som jeg brukte til førstemann i 3 1/2 år, som vi var veldig fornøyde med. Solgte den i vinter. Hadde jeg bare vist at jeg skulle vente en liten en allerede nå, hadde jeg brukt den til andre barnet også
En robust og slitesterk vogn som varer og varer
Romslig for barnet, og fin å se på
Vis vedlegget 79954
Jeg har lyst på Stokke Trailz![]()
Slipper unna med endel med rabatt på understellet og brukt bagvogn. Babyshop hadde nettopp 20 % rabatt og jeg fikk tak i en billig og fin bagvogn. Hadde ikke vært så aktuelt hvis ikke neiJa, det er tilsynelatende drømmevogn! Men helt insane dyr, så den er helt uaktuell herJeg syns at det å bruke 10 000 på vogn bare er sprøtt
![]()

Slipper unna med endel med rabatt på understellet og brukt bagvogn. Babyshop hadde nettopp 20 % rabatt og jeg fikk tak i en billig og fin bagvogn. Hadde ikke vært så aktuelt hvis ikke nei![]()
Ja det er samme bag, så glad for detDa er det jo ikke så ille lenger!Men det hadde jeg ikke tenkt på, at det er samme bagen som på Crusi? Eller?