Hvilken vogn..

Har kjøpt en veldig pen brukt Emmaljunga - Mondial Duo (2011 mod) i fargen svart, med matchende stellebag til 1/3 av nyprisen! :) Har tidligere hatt en emmaljunga som jeg brukte til førstemann i 3 1/2 år, som vi var veldig fornøyde med. Solgte den i vinter. Hadde jeg bare vist at jeg skulle vente en liten en allerede nå, hadde jeg brukt den til andre barnet også :) En robust og slitesterk vogn som varer og varer :) Romslig for barnet, og fin å se på ;)

Emmaljunga mondial duo combi.jpg

Har kjøpt en City cross. Trenger en vogn som tåler ulendt terreng og har litt mindre vekt enn f.eks edge duo. Kjøpte i Sverige og fikk bag, sportsdel og fotpose til nesten halve prisen i fht Norge :-D

Det vert nok ein brukt emmaljunga vogn, men veit ikkje heilt forskjellen på alle typene deira enno. Syns dei ser like ut (har ikkje sjekka så nøye då) :P

Jeg har lyst på Stokke Trailz xsmile9

Eg kom over ein barnevogn frå Creeps...ein ny joggevogn. Nokon som har no erfaringer med Creeps? Vogna så ut som den perfekte vogna, men eg bur for langt unna til at eg kan prøve den...

Har kjøpt en veldig pen brukt Emmaljunga - Mondial Duo (2011 mod) i fargen svart, med matchende stellebag til 1/3 av nyprisen! :) Har tidligere hatt en emmaljunga som jeg brukte til førstemann i 3 1/2 år, som vi var veldig fornøyde med. Solgte den i vinter. Hadde jeg bare vist at jeg skulle vente en liten en allerede nå, hadde jeg brukt den til andre barnet også :) En robust og slitesterk vogn som varer og varer :) Romslig for barnet, og fin å se på ;)

Vis vedlegget 79954
Er den vi og mest sansynlig skal ha. ☺ bare med Silver check farge. Får kjøpt brukt av en venninne. Og den ser nesten ubrukt ut.! Så med mindre gubben setter seg på bakbeina siden den er litt stor så har vi deal på vogn han har sett bilde. Men han aner jo ikke hvordan d er i real life ☺ men blir nok fornøyde hvis d blir den

Ja, det er tilsynelatende drømmevogn! Men helt insane dyr, så den er helt uaktuell her :p Jeg syns at det å bruke 10 000 på vogn bare er sprøtt :confused:
Slipper unna med endel med rabatt på understellet og brukt bagvogn. Babyshop hadde nettopp 20 % rabatt og jeg fikk tak i en billig og fin bagvogn. Hadde ikke vært så aktuelt hvis ikke nei ;)

Vi er så heldige at vi får ett pent brukt understell og sittedel til emmaljunga sport classic i navy, så vi håper på å få kjøpt en ny liggedel bare. Slik at vi kan spare litt penger på det. Men har ikke helt bestemt oss på farge enda i og med at vi ikke vet om vi venter gutt eller jente. Men det ligger mellom disse to:l_26501.jpg l_26530.jpg

Vi har kjøpt Bugaboo Camelon (brukt) og skal ha bilstol og adapter som passer til! Noen som har erfaringer med vogna!? :)image.jpg

Slipper unna med endel med rabatt på understellet og brukt bagvogn. Babyshop hadde nettopp 20 % rabatt og jeg fikk tak i en billig og fin bagvogn. Hadde ikke vært så aktuelt hvis ikke nei ;)

Da er det jo ikke så ille lenger! ;) Men det hadde jeg ikke tenkt på, at det er samme bagen som på Crusi? Eller?

Noen som kan sammenligne emmaljunga city cross og brio go next? Har som nevnt sett på bugaboo tidligere, men nå kom jeg til å tenke på demping. I buffaloen er det vel null demping, men er det noe i brio go next? Har ei venninne som anbefalte city-crossen. Sa den var enkel inn og ut av bil, god demping osv. Har trodd at emmaljunga er veldig tunge vogner, men da forstår jeg at de har lettere og. Må selvsagt sammenligne i butikk, men ekte erfaringer slår det du kan finne ut av å trille rundt på flatmark spør du meg :)

Dere som har emmaljunga edge. Er den veldig stor og tung? Er så redd den blir for stor for vårt behov. Blir så usikker.

Back
Topp