Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro! Populære vognerJeg skal ha Emmaljunga NXT60 eller NXT 90. De er jo ganske like. Tråler finn, men de forsvinner jo på 1-2-3 :O
jeg digger at den er så lett å legge sammen og tar liten plass. Ser for meg at nå blir stokke vogna stående permanent hjemme, og baby joggern blir med når vi skal reise med bil noe sted (og fly, vi reiser en del til familie osv). 
Jeg vil ha en vogn med flat liggestilling og som kan vendes mot meg. Men helst også lett og kompakt ved frakt. Må ha svingbare hjul.
Foreøpig er det kun emmaljunga som møter kravene. Og 90f møtte dem bedre enn 60f med tanke på komfort ved kjøring i butikken...
Noen andre forslag jeg bør se på?
Kanskje Emmaljunga Super Viking er noe for dere? Den er faktisk lettere enn nxt90 og er lettere å få over fortauskanter osv. Gynger bedre syns jeg.
). Hun jeg snakket med på barnas hus sa at alle vogner nå kommer til å bytte til ergonomisk sittedel etter hvert. Flat liggestilling er visst på vei ut? Jeg har vært skeptisk til ergonomisk selv, men hun mente at det var bedre enn flat når barnet bytter fra bag til sittedelen.Hva tenker dere egentlig om ergonomisk sittedel? Våre har sovet i vogna stadig så lenge dem har plass og kan ikke helt se for meg at dem skal sove med beina opp hele tida?
«Fantes» liksom ikke slikt med de eldste mine...
Har vogner med både ergonomisk og uten. Er jo ikke sånn at beina ligger rett til værs. Det er egentlig mest at rompa bare ligger litt lenger ned, så for min del har jeg tenkt lite over det når han ligger i vogna. Mitt barn sover like godt og lenge i begge varianterHva tenker dere egentlig om ergonomisk sittedel? Våre har sovet i vogna stadig så lenge dem har plass og kan ikke helt se for meg at dem skal sove med beina opp hele tida?
«Fantes» liksom ikke slikt med de eldste mine...
Hun jeg snakket med på barnas hus sa at alle vogner nå kommer til å bytte til ergonomisk sittedel etter hvert. Flat liggestilling er visst på vei ut? Jeg har vært skeptisk til ergonomisk selv, men hun mente at det var bedre enn flat når barnet bytter fra bag til sittedelen.