Hvilken vogn har/hadde dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Har kjøpt mountain buggy urban jungle. Ikke brukt den enda, lillefrøken har ikke kommet til enda. :)

Stokke Cruzi, høy sittestilling, kan bruke bilstolsetet, pen, lett å pakke sammen, tar lite plass, stor plass til ting

Har hartan sportline x. 2009 modell første vogna jeg kjøpte, kjøpte brukt av min kusine. Har vogna ennå som bhg vogn. Fantastisk vogn. Kjøpte den i 2013. Til den vi trodde skulle komme da.

2015beemoo flexi travel 2, billig billig vogn og det merket man - solgt
2015 Emmaljunga scooter 2009 mod - solgt. Tung vogn.
Cybex balios m 2014 mod. Fin by vogn. Men jentungen ville ikke sove i den- solgt
Viper 4s stor vogn, 2012 mod helt ok - solgt
Baby jogger City mini GT 2016 mod flott vogn, liten og lett og å trille - har den og er siste vogna som blir kjøpt.

Greit ned stor og god dypvogn med gode hjul og god demping. Sportsvogn er GT perfekt

Vi har kjøpt babyjogger City elite, og gleder oss til å bruke den :happy::happy:

Emmaljunga mondial de luxe. Kjempefornøyd nå som vi bruker bag, men spent på sportsdel!

Til de to eldste hadde vi Teutonia Prestige, veldig standard 4-hjuling med lufthjul. Helt ok vogn, har den stående fremdeles og skal bruke den i barnehagen til tredjemann.

I barnehagen hadde vi en Simo kombi til de eldste.

Nå har vi kjøpt en Cybex Priam, den oppfylte de kravene jeg hadde: vendbar sittedel, fire hjul, stor bag (augustbarn, vil gjerne at bagen passer ut vinteren), lett, tar liten plass sammenlagt, også innrømmer jeg glatt at den ble også valgt fordi den er fin ;) så langt veldig fornøyd, den er lett og god å trille, lett å legge sammen og jenta har god plass. God, stor kalesj som skygger for sola. Vi har 2-in-1-sete, slik at sittedelen er ergonomisk, men vurderer å kjøpe Lux-sittedel som er større hvis vi føler behovet (eller jenta ikke sover godt i ergonomisk sittedel).

Har tenkt å kjøpe en brukt Bugaboo Cameleon til å ha hos besteforeldrene, så slipper vi å pakke med oss vogn når vi skal dit.

Tfk joggster twist fordi vi arvet den og den er veldig slitt og brukt nå og nestemann skal få ny vogn av samme merke som henter TFK joggster adventure.

Back
Topp