Hvilken vogn har/hadde dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Babyjogger city elite. Veldig fornøyd, men vurderer å selge da vi nesten ikke bruker vogn.

Havana travel (eller noe sånt).
Fra Barnas hus.

Kjøpte den pgr av at den hadde sånn store hjul (vinter baby) å jeg klarte å se over vognen (kort i beina).

Emmaljunga edge duo, superfornøyd med bagen og drit missfornøyd med sportsdelen. Åpen og kort i ryggen. Så blir å selge den når vi er fedig med bagvogn nesteår.
Viking, veldig fornøyd. Lang i ryggen og snuppa sitter og sover godt i den.
Scooter som bhg-vogn, kjempefornøyd. Snuppa sover kjempe godt i den.

Vi har bestilt Stokke trailz, men ikke fått den enda. Valgte den fordi den er så høy, ser fin ut og virker praktisk for oss :)

Enmaljunga Edge og babyjogger city lite(?). Fornøyd med begge. Funker til sitt bruk!

Vi har Stokke trailz og elsker den :) valgte den fordi sportsdelen kan vendes mot meg, fordi barnet kommer høyt opp(jeg er ganske høy), god å trille, enkel å legge sammen og ser jo veldig fin ut da ;)

Har også stokke trailz, men har ikke prøvd den enda. Baby kommer i oktober og gleeder meg til å teste ut. Har fått vognpose voksi urban, så håper bare den passer fint. Valgte stokke trailz fordi den virka så utrolig mye lettere å håndtere enn emmaljunga, fks. ta av vogndelen osv.

Vi har en Emmaljunga City Cross, og en Babyjogger City elite. Én til barnehagesoving, en til trilling i butikker og i parker. Jeg liker trehjulinger best i forhold til butikker, og denne er så smal at den er lett å ha med. Kunne aldri, aldri, tenkt meg en vanlig trille med små, knirkete hjul.

A la denne :nailbiting:
trille.jpg

Hadde emmaljunga edge duo s, som jeg solgte siden den er kun beregnet til maks 15 kg og kun 90 cm i sportsdelen. Siden jeg har en lang og stor gutt på bare 1,5 år så kjøpte vi heller babyjogger city premier. Det er den beste vogna vi har hatt. ☺️

Emmaljunga mondial deluxe. Er dødsfornøyd med den!

Simo kombi

Urban jungle :) Elsker den. Har en beemoo premium og, men den står bare å samler støv. Blir aldri brukt.

I har emmaljunga edge duo s, limited leather edition, så har vi en urban jungle swift, digger begge to[emoji5]

Babyjogger summit x3. Vi ønska oss en god joggevogn som kan trilles i forskjellig terreng, men også på kjøpesenter. Og som er lett å brette sammen. Vi e superfornøyd med den! :)

Back
Topp