Hvilken vogn har/hadde dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hva er grunnen til at dere valgte denne? Er du fornøyd med valget? :)

Bugaboo cameleon. God vogn. Praktisk. Liten i bilen. Og dødsstilig!

Emmaljunga mondial delux og emmaljunga scooter :) har ingen klager å komme med når jeg tenker meg om

Emmaljunga mondial deluxe med classic understell og babyjogger city elite. Veldig fornøyd med begge :)

TFK joggster twist - digger den! Var ute en lang bagdel, ønsket tre hjul, tar relativt liten plass, håndbrems, og så likte jeg designet [emoji4]
Men er du en som triller til butikken for å handle, så må du belage deg på å bære posene, for det er vanskelig å komme til kurven under (med sportsdelen på er det nærmest umulig) [emoji12]

Emmaljunga Super Nitro, Bugaboo bee 3 og City Elite.

Veldig fornøyd med Super Nitro, hadde nok gått for noe lignende fra Emmaljunga igjen. De har fått flere modeller nå.
Bee 3 var noe skranglete drit.
City elite er en veldig god vogn, men jeg foretrekker nok fire hjul :)

Simo duo til begge.

Valgte den fordi den er en av de største, så den varer hele vognperioden med soving og at bagen varte lengst mulig. Og den var lettere enn andre store vogner. Og er vanntett

Simo duo først- hata den, så ble fort solgt
Brio smile-veldig fornøyd, men litt liten, hadde den til han ble to år
Babyjogger city elite-elsker vogna, lett å trille og tåler høy vekt, passer godt til barn som er store for alderen

Kommer ikke på navnet, men det ble en billig vogn fra Barnas hus.
Valgte den for at det var den jeg klarte å se over :P

Simo kombi. Utrolig fornøyd. Stødig, lett å bruke, fin. Også var det den venneparet vårt skulle selge:p

Simo kombi. Valgte den fordi vi fikk arve den. :p var veldig fornøyd da, elsket spesielt de smale gummihjulene, den var stødig og fin å trille. Liker også å ha hard bag som er lett å ta ut av vogna og bære med seg, samt kalesje som "spennes" fast og står stivt. Eneste jeg kunne ønsket var mulighet til å snu håndtaket og forlenge håndtaket (så gammel modell at disse funksjonene ikke var kommet enda), og en finere sportsdel. Men som bagvogn var den helt super, og bagen var stor og fin. Bruker samme voksipose i vogna vi har nå, og det er jo såvidt det er plass. Understell med metallnett-kurv under. Nå har vi en emmaljunga, aner ikke hvilken modell, men den er liten, hjulene er brede og blir veldig skitne samt at snøen klabber når det er litt mildt, kalesjen er myk, kan ikke ta ut kun bagen fordi det er en duo-vogn, og kurven under er av stoff så den er sviiiinete og bestandig full av stein. Men den har funket greit, og dermed ikke orket å skifte den ut når vi hadde mulighet til gratis vogn igjen.

Skal over på simo sportsvogn nå snart, samme som vi brukte til storesøster.

Phil and Teds Smart Lux! God, stødig, smarte løsninger (sittedel kan gjøres om til babybag med 2 enkle glidelåser), stor babybag kan kjøpes i tillegg, fin og enkel å se på.. Ikke prøvd i praksis da vi mistet, men gleder oss :)

IMG_7071.JPG

Kommer nok til å kjøpe babyjogger city elite eller lignende når barnet skal snus ;) Denne er nemlig litt stor sammenlagt.

Hatt Emmaljunga mondial, fornøyd med baggen ikke sportsdelen, hatt simo duo, fornøyd med baggen der også, men ikke sportsdelen, hatt TFK joggetur twist, bra sportsdel, liten bag, hatt Emmaljunga delux, fin å se på, god bag ikke fornøyd med sportsdelen, så har jeg hatt bugaboo buffalo veldig fornøyd, TFK buggster fornøyd med den, PG bugaboo bee3 veldig fornøyd med den også. Så har jeg hatt fler vogner mellom disse også, men husker ikke helt hva [emoji85]

Babyjogger city elite. Elsket den med deluxe bag det første halvåret. Hater den nå [emoji85] Selene er vonde, og det ville vært bedre å ha minsten mot meg da han var liten (fyller straks 2, går greit nå). God å trille, lett å legge sammen - thats it. Med neste blir det samme når han eller hun skal bruke bag, også blir det bytte når det er tid for sportsvogn. Ønsket foreløpig er en bugaboo, men det kan jo fort forandre seg, kjenner jeg meg selv rett [emoji28]

Back
Topp