Hvilken vogn har du lyst på?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Sara, 2 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Iskaffen Flørter med forumet

Hva er quadrolift?
    Vi hadde Emmaljunga til storebror (og har). Nydelige vogner!

2. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Hadde tfk joggster twist som sportsvogn sist, men syns bagen er for smal og nå går jeg mye med hund så ville ha fire hjul mens bagen er i bruk. Elsker alt med tfk utenom det, så blir nok en tfk når det kun er behov for sportsvogn og ungen veier litt mere.

3. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Den mykbagen/bærbagen som kan gjøres om til en vognpose til sportsvogna.

4. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

En liten, hard bærebag som er tilbehør til emmaljunga så en kan løfte sovende baby ut av vogna og bære inn.

5. Iskaffen Flørter med forumet

Aha :) Okey! Kjekt da

6. Iskaffen Flørter med forumet

Åja. Kjekt a gitt! :)

7. Iskaffen Flørter med forumet

Skjønner :) Ja, jeg har Emmaljungaen tilfelle behovet skulle være der. Får se hva jeg ender opp med på vinteren.

8. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Vi har ikke hatt Emmaljunga tidligere så er spent på den :) Begge de to første er født i oktober og i et mye mildere klima enn her, da var behovet annerledes pga mye kollektivtrafikk osv så gikk greit med mindre bag da. Har studert emmaljungaen i kveld og tror lille får god plass oppi der med vinterposen så lenge h*n trenger :)

9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Muligens, jeg har aldri hatt det. Det brukes også som alterntiv til ¨kjøpe citybag til om du kjøper sportsvogn, du kan sette den i sportsvogna som ei duovogn. Jeg kjøpte citybag. Der tror jeg ikke det er plass til quadolift, men så er det da ikke bruk for det heller. De svært få gangene jeg trengte å flytte baby sovende inn, uten å ta inn hele vogna, ok jeg bare inn baggen. Det skjedde.... svært få ganger.

10. Iskaffen Flørter med forumet

Veldig god plass til vinterpose ja :) Vi har Smart Duo og den baggen er like stor som Edge Duo sin. Storebror er også født i oktober, så vi brukte den med vinterbag hele vinteren.

11. Iskaffen Flørter med forumet

Ja, jeg lot som regel vogna stå ute til han våknet eller tok hele vogna med inn i gangen. Mamma hadde en sånn type bag som vi bare brukte som ekstra seng på hytta og hjemme hos dem når mini var bitteliten :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Altså, en januarunge får da plass i en hvilkensomhelst bag med pose så lenge det trengs? JEg fikk plass til min augustunge med pose i citybag ut april, da var han et halvt år...(da fikk han posen over i sportsvogna, som jo altså var en sånn som nitro omtrent) Knøttene våre skal da ut av posen sin før de er et halvt år gamle, det er de i JULI....

13. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jepp, var det jeg også gjorde. De sov jo ute som standard, og det tenker jeg denne også skal.

14. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Hehe. Ja men mim datter er født i juli og måtte ut av bagen i desember. Er ikke altid det går så lenge. Det var en brio smile 2013 mod. Hadde Basson fra våren av og den bagen kunne hu bruke mye lengre. Så håper emmaljunga vogna vår varer lenge også.

15. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Juli er noe annet enn januar. Juli er store på vinteren, jabuar er det på sommeren

• Liker Liker x 1
  16. Linnity Forelsket i forumet

Fant en brukt Emmaljunga edge duo rett nedi hugget her med alt utstyr til 3 000, har spirt om å få se på den, men spørs om vi slår til hvis den ser ok ut også :)

17. Tullemamma Glad i forumet

Vi kjøpte nå en TFK twinner twist duo med bag. Gleder meg til å hente den. Blir så mye mer virkelig føler jeg.

18. Pikenmedsvovelstikker Flørter med forumet

Endte opp med denne :) "Merc S6" ;) synes den var rålekker :) Også har jeg bare hørt positivt om den :) den er veldig pent brukt og fikk den for 1500,- :D

19. Perlefrø Betatt av forumet

Røverkjøp! :D Den var veldig fin :)

• Liker Liker x 1
  20. Pikenmedsvovelstikker Flørter med forumet

Tusen takk :D ja syns den var underpriset :) men det var jo bare positivt for meg :) :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden