Hvilken vogn har du lyst på?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Sara, 2 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Har tenkt å kjøpe brukt men syns det er vanskelig! Kan jo få Emmaljungavogner til 2-3000 kroner og de koster jo 10000 nye! Noen som har noen erfaringer på kvaliteten når de selges så billig ift nypris?

2. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg har ombestemt meg, og skal kjøpe Baby Jogger City Elite med babybag:) Har funnet den rimelig på nett, så er fristet til å bestille den allerede nå.

3. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg hadde dem som sportsvogn en stund, men kvittet meg med den. Mange elsker den, lett å legge sammen. Men jeg klarte aldri venne meg, eller ungen, til at vi ikke så hverandre.

For meg er det å kunne ha ungen mot meg så vi kan snakke sammen etter seks mnd alder uvurderlig, og vogner det ikke går på kommer ikke i hus flere ganger.

4. Lilla86 Forumet er livet Assistert-jentene

Skjønner, det er mitt eneste aber med vogna. Men søsteren min har den til sine på 1 og 2 år, og elsker den.

Jeg har i tillegg en Emmaljunga Edge duo med sportsvogndel som aldri ble brukt. Mulig vi må ha nye dekk til den, men ellers er den i god stand, så mulig jeg bruker den den første tida.

5. Magica87 Gift med forumet

Vi har Simo, og er fornøyd med den - utenom at den er litt tung til å ha med seg i bilen.. Vurderer å kjøpe Emmaljunga City Cross, men har ikke bestemt meg. Tenker også på å kjøpe en trehjuling når barnet blir litt større. Får se. :)

6. familiepå3prøveråbli4 Flørter med forumet

Vi har mountain buggy urban juggle! Skal bruke den til nestemann også. Den er suveren:)

7. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Noen som vet om det går an å kjøpe kun understell til Emmaljunga City Cross? Har en etter hun på halvannet, og er egentlig veldig fornøyd, men skulle ønske den hadde svingbare forhjul, ville absolutt ikke ha det da vi kjøpte, men har ombestemt meg;-) Og så skal vi muligens arve ei søskenvogn av svigerinna mi, kan komme godt med til levering og henting i barnehagen, hun er bare to når nestemann kommer:)

8. FancyPants Forumet er livet

Kommer nok til å gå for en Bugaboo Buffalo, tenker jeg. '
    Vi har liten plass i bagasjerommet på bilen pga hundebur, og den kan vi få plass til. Så ser den praktisk ut. :happy:

9. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Emmaljunga Edge Duo blir det på oss :) i nøytral farge så den evt kan brukes til flere :)

10. Ingrid94 Guest

ImageUploadedByBV Forum1438339298.233062.jpg denne har jeg kjøpt :)

• Liker Liker x 4
  11. Magica87 Gift med forumet

12. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vil haaaaa!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

13. sommerfugl84 1+1=3 Februarlykke 2016

Noen som har erfaringer med Stokke cruisi/trailz ? Både positive og negative?

Ser jo at noen har kjøpt vogn allerede, men når er det vanlig p kjøpe vogn?

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Om man kjøper brukt: når man finner den man vil ha
    Om man kjøper nytt: på tilbud om man finner eller lenge nok før termin til at bestillingstiden går greit

15. Livmorregnskap Livmorregnskap

Jeg syns de er veldig stilige! Fin høyde, god plass til bagasje, kan velge sittevei osv. Noen Crusi på finn, men få Trailz dessverre. Eneste forskjellen mellom dem er understellet. Håper å kjøpe Trailz på finn hvis ikke det kommer en veldig god deal et annet sted. 9999kr er den billigste pakken jeg har sett til Trailz.

Ikke krise å måtte kjøpe ny da men... Tror de er lettsolgte.

16. Bkno9560672 Blir kjent med forumet

Je ImageUploadedByBV Forum1438453567.236266.jpg
    Jeg har stokke og er helt forelsket! :) superfornøyd da det er stor plass i baggen plass til varer under, den er høy så man slipper å stå bøyd når man tar baby inn å ut, lett bag å bære/løfte og den er lett å klappe igjen og åpne :)

• Liker Liker x 4
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  17. Majapia Andre møte med forumet

Ønsker meg Stokke Crusi vogn. Vi har vært på noen barnutstyr butikker og sjekket mange vogner. Valget falt på Stokke Crusi. Hadde Brio vogn for noen år siden for litt større barn og var fornøyd med den :)

• Liker Liker x 1
  18. Prinsessemamma09 Elsker forumet

Vi har TFK Joggster twist III sportsdel fra storesøster, kjøpt til Hardbag :)

19. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Babybanden. No selger lignende vogner. Husker ikke om det er akkurat samme merket. Men kjenner ei som har en som er ganske lik bare i rosa.

20. Mrs.JaxTeller Elsker forumet Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Tusen takk :)skal sjekke ut d :)

Del denne siden