Hvilken vogn har du lyst på?

Enig i at det er for tidlig å kjøpe. Men det er aldri for tidlig å se, skravle og tenke :)

Neida, så klart :) jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre når jeg først oppdaget at jeg var gravid (er fattig student og vi bor i et kott), men plutselig satt jeg å så på vogner, og forstod at det må jo bare gå :)
 
Jeg har tfk vogna. Kjøpte den brukt og har virkelig trivdes med den i all slags vær og føre:) genialt at det er en sitte/ligge del som er mellom bag del og ren sittedel. Men nå er det litt krise, fordi bremsen på den er røket. Noen som har forslag Til hvor jeg kan få fikset den??? Vil veldig gjerne bruke samme vogn til nurket (om alt går som det går, kommer det en liten i Jan)
 
Jeg tenker å kjøpe Mountain Buggy Urban Jungle. Men syns baggen på den virker så liten!
 
Jeg tenker å kjøpe Mountain Buggy Urban Jungle. Men syns baggen på den virker så liten!
Noen jeg kjenner hadde den og sa det samme. Måtte gå over til sportsdel tidlig, for bagen ble for liten. Se om du finner ut innvendig mål på bagen, så kan du sammenligne med andre
 
Hvorfor er nesten alle vogner hvit, beige, brune, svarte. . . . ?
Jeg vil ha en knall rød emmaljunga vogn!
 
Noen jeg kjenner hadde den og sa det samme. Måtte gå over til sportsdel tidlig, for bagen ble for liten. Se om du finner ut innvendig mål på bagen, så kan du sammenligne med andre
Leste om den i går. Sto at den er 75 cm lang. Og emmaljunga er 79 cm! Så da burde den jo egentlig ikke være så liten. Syns den vognen er såå fin. Men skal jo være plass til voksipose osv der!
 
Hvorfor er nesten alle vogner hvit, beige, brune, svarte. . . . ?
Jeg vil ha en knall rød emmaljunga vogn!
l_12519.jpg
 
Hvor fant du den?
Sånn vil jeg ha.
Det der er emmaljunga egde i eaton red, 2015 farge, de har den også på i alle fall nitro super, jeg tror også City cross

ikke city cross nei. Men egde og super nitro og city bag. Finner det ikke på andre

Jeg likte egentlig den terracottarøde vogna fra emmalunga i 2014 bedre enn den 2015-røde, så jeg er spent på 2016-fargene
 
Last edited:
Kjøpte vogn i januar ca vi:smiley-ashamed005 da hadde jeg leita lenge etter den jeg ville ha.. Kjøpte simo duo, svart. Nesten ikke brukt til 1200kr. Hel og pen og ingen slitasje. Stor bag og klikkfunksjon :D dekkene har fortsatt disse plast"piggene" på seg enda (så det tyder jo på at vogna har blitt brukt minimalt av forrige eier ;) )
 
Har Simo kombi, er superfornøyd
 
Jeg har baby jogger city elite, har kun prøvd sittedelen fordi den ble kjøpt da treåringen var to år, men gleder meg til å prøve med liggedel til baby <3 Veldig fornøyd med vognen!
Jeg vurderer også baby jogger city elite! Har du prøvd vognen på ulikt terreng? Snø og slaps? :)
 
Jeg har emmaljunga city cross i grå (2012-model). Var kjempefornøyd med vogna når jeg hadde babybaggen på, men usikker på hvor fornøyd jeg var med sportsdelen.

Positive ting: kan snu sportsdelen begge veier (det har jeg brukt myyye!!), veldig fleksibel kalesje som kan vippes langt ned og har gode luftemuligheter. Er og et pluss med innebygd myggnetting. Har og mange lommer rundtforbi til å legge saker og ting.

Negative ting: blir veldig lav med sportsdelen på (ser rart ut), kalesjen er stor og henger ned bak (ser rart ut) og selene er satt sammen veldig smalt oppe slik at de gnager seg litt inn i halsen til barnet.

Ellers er jeg storfornøyd med kjørekomforten og den er superlett å lempe inn og ut av bil :)

Annet minus: de punkteringsfrie dekkene er noe tull på snø..blir bare store klumper. Heldigvis snør det lite i rogaland ;)
 
Det jeg likte minst med min emmaljunga som sportsvogn, som den jo var solgt som, var at det var så trangt til kurven under vonga, nesten ikke plass til handleposen, jeg måtte kjempe for å få med meg ting!
syntes ikke den så rar ut, selv med de tingene du nevner, og merket ikke det med selene, men på snø var den ikke helt knall nei. Jeg hadde jo en modell med to små svingehjul forran da...

Veldig usikker på om jeg vil ha to faste eller mer som nitro super denne gangen....
 
Back
Topp