Hvilken vogn har du lyst på?

Det jeg likte minst med min emmaljunga som sportsvogn, som den jo var solgt som, var at det var så trangt til kurven under vonga, nesten ikke plass til handleposen, jeg måtte kjempe for å få med meg ting!
syntes ikke den så rar ut, selv med de tingene du nevner, og merket ikke det med selene, men på snø var den ikke helt knall nei. Jeg hadde jo en modell med to små svingehjul forran da...

Veldig usikker på om jeg vil ha to faste eller mer som nitro super denne gangen....

Hehe. Hadde glemt hvor trangt det blir mellom sittedelen og kurven under med sportsdelen på. En kamp hver gang jeg var på butikken. Den kunne godt vært litt høyere. Følte at barnet mitt satt så lavt iforhold til barselvenners vogner når vi var på tur. Men jeg kommer nok til å beholde vogna :) den har såpass mye positivt.

Men jeg kommer nok til å kjøpe en joggevogn også.
 
Dere som har barn fra før av, hva var de beste kvalitetene ved barnevognen dere hadde eller ønsket dere hadde?

Skjønner at stoooor handlekurv er viktig og at man kan ha barnet vendt både fremover og bakover, men er det noen andre kvaliteter dere savnet eller elsket ekstra?
 
Viktigere enn stor handlekurv, at man kommer til den, også når vogna er sportsvogn.

Jeg trillet absolutt mest på asfalt, og verdsatte svingehjul. Det tror jeg at jeg kommer til å gå for denne gangen også, men ikke helt bestemt
 
Har allerede drømmevogno, Brio S.mile så eg kjøpte t småen så e 7 mnd no :love7

Problemet no, blir å få tak i ei søskenvogn så eg like...har ei gammal graco så eg fekk gratis, men der e eine delen av styret knekt. Dessuten vil småen berre væra 15 mnd når spireliten blir født, og da e kun liggestilling på eina setet, ikkje kan eg snu dei mot meg heller.. trur eg skal fiksa styret og legga ho ut for salg sammen med Quinny Freestyle 3XL, sistnevnte blei for vinglete når eg hadde ei storasøster så turne rundt, e redd for at den ska tippa.
 

Vedlegg

  • ContactSheet-deepocean.jpg
    ContactSheet-deepocean.jpg
    98 KB · Visninger: 52
  • thumb_Stera_quatro_duo_gasha_200_250.jpg
    thumb_Stera_quatro_duo_gasha_200_250.jpg
    10,5 KB · Visninger: 51
  • 1018465_0.jpg
    1018465_0.jpg
    286,5 KB · Visninger: 52
Tfk :) ImageUploadedByBV Forum1431094730.020783.jpg
 
Enten en ny emmaljunga, om jeg ikke reiser til Polen og kjøper meg en Roan. Meget nydelige vogner til en grei penge! Men har vogndilla, så blir vel ett par denne gangen også, ehehe :p
 
Jeg vil gjerne ha fire hjul men ikke faste. Har kikket på Emmaljunga duo s med lufthjul, Trille viper 4s, Brio smile og Easywalker qtro. TFK hadde vi sist som sportsvogn og var superfornøyd, eneste er at jeg syns bagen ser liten ut når vi bor på et kaldt sted og trenger god plass til posen... Noen tips?
 
Vi har Easywalker Sky. Har brukt den til begge ungene og er veldig fornøyd med den! Skulle jeg byttet hadde det blitt til Easywalker Qtro eller Tfk.
 
Vi har Easywalker Sky. Har brukt den til begge ungene og er veldig fornøyd med den! Skulle jeg byttet hadde det blitt til Easywalker Qtro eller Tfk.
Har lest at bagen til easywalker er av de største i både lengde og bredde, hva syns du? Vil ha plass til en god vintersporten og kunne bruke den en stund siden sportsdelen ikke kan vendes.
 
Jeg har en emmaljunga modail, og en city elite....
Med vinterbaby, og bosteds adr lændet, så er det greit med stødig 4-hjuling, som kommer seg frem... Men så er det kjekt med 3-hjulig på kjøpe sentere, og bar astfalt... Blir og kjøpe dypbag til eliten...
 
Har lest at bagen til easywalker er av de største i både lengde og bredde, hva syns du? Vil ha plass til en god vintersporten og kunne bruke den en stund siden sportsdelen ikke kan vendes.

Størrelsen på baggen var en av grunnene til at vi kjøpte den. Ville ha 3 hjul og da ble det den. Førstemann er født i august og lå i baggen til han var 7 mnd. Brukte voksipose i den og han hadde god plass. Har aldri vært et problem for meg at sportsdelen ikke kan vendes.
 
Størrelsen på baggen var en av grunnene til at vi kjøpte den. Ville ha 3 hjul og da ble det den. Førstemann er født i august og lå i baggen til han var 7 mnd. Brukte voksipose i den og han hadde god plass. Har aldri vært et problem for meg at sportsdelen ikke kan vendes.
Så bra, vi har hatt både quinny (ikke fornøyd) og tfk (superfornøyd) med de to første. Da bodde vi i byområde så trillet lite på annet enn asfalt og litt grus. Nå ser jeg for meg å trille mer i lysløypa, skogsveier og brede stier så ønsker fire hjul, men to swivel. Eneste negative med tfk var at den var litt for ustødig på sånne type veier.
 
Så bra, vi har hatt både quinny (ikke fornøyd) og tfk (superfornøyd) med de to første. Da bodde vi i byområde så trillet lite på annet enn asfalt og litt grus. Nå ser jeg for meg å trille mer i lysløypa, skogsveier og brede stier så ønsker fire hjul, men to swivel. Eneste negative med tfk var at den var litt for ustødig på sånne type veier.

Har ikke hatt problemer med den hverken på skogsveier, stier eller snø. Veldig fornøyd rett og slett ;-)
 
Jeg har en simo kombi fra forrige svangerskap som jeg kommer til å bruke denne gangen også:)
 
Har alltid sakt at jeg skal ha Emmaljunga City Crossover. Men et i tvil nå. Liker ikke fargene de har nå. Og vinter baby trenger kanskje mer plass. Vi får vente litt, ut å se på vogner etter sommeren.
 
Tror vi må ha en søskenvogn siden vi har en som blir 20 mnd når nestemann kommer. Tenker enten bugaboo donkey eller en Emmaljunga søsken vogn. Vi har både en Emmaljunga super nitro og en bugaboo cameleon. Likte egentlig Emmaljunga best når det gjelder å få 1 åringen til å sovne. Han sov ikke så bra i bugaboo sittedelen... Noen som har anbefalninger når det gjelder søskenvogn?
 
Back
Topp