Hvilken vogn har du lyst på?

Har alltid sakt at jeg skal ha Emmaljunga City Crossover. Men et i tvil nå. Liker ikke fargene de har nå. Og vinter baby trenger kanskje mer plass. Vi får vente litt, ut å se på vogner etter sommeren.
Jeg antar du mener City cross? Jeg liker heller ikke fargene, det et mye mer valg på nitro super, som jeg sånnsett liker bedre.

Også kommet jo 2016-fargene antakelig i august, evt september. Så jeg håper på bedre farger der..
 
Jeg antar du mener City cross? Jeg liker heller ikke fargene, det et mye mer valg på nitro super, som jeg sånnsett liker bedre.

Også kommet jo 2016-fargene antakelig i august, evt september. Så jeg håper på bedre farger der..
Hehe. Ja. Mobilen som rettet det til noe annet. Fant en farge jeg likte godt på edge duo. Kommer ikke til p kjøpe vogn før på slutten av året, så kan jo håpe på at det kommer noen fine mye farger :)
 
Her har jeg ingen anelse enda :p Men må jo bli søskenvogn, for storebror er bare 21 mnd når lillebrøster kommer, så regner ikke med at han er klar for å kun gå! Noen som har tips til søskenvogn? :) Må ha vognen vendt mot meg hvert fall :)
 
Emmaljunga edge duo. Vi kommer til å bruke den på nr 2 også. Har det svingbare understellet også.
 

Vedlegg

  • 1431619141165.jpg
    1431619141165.jpg
    70,1 KB · Visninger: 66
Fant denne søskenvogn testen:
http://www.best-i-test.nu/Barnevogn/Soskenvogn

Vurderer Bugaboo Donkey, men har også tenkt på Emmaljunga. Men så var den Emmaljunga Double Viking litt bred på 79 cm, mens Bugabooen var 74 cm.

Forresten noen som har erfaringer med Emmaljunga Super Viking? For ser at den også kan brukes som søsken vogn, men da sånn oppå hverandre.
 
Vi har en fra babyshoop som var ny i 2010. det er en kombi vogn, veldig fornøyd.
men har lyst på en reto vogn altså :D
 
Har en emmaljunga edge duo med bagdel som jeg er ganske fornøyd med. Men kunne også tenkt meg søskenvogn. Likte veldig bugaboo donkey, minus at det er tungvint ut og inn av bil. Det veit jeg er en ting som kommer til å irritere meg:wtf:

Tar imot tips og råd med åpne armer:smiley-angelic003
 
Har Emmaljunga City Cross som blir behold om me får jenta, blir det gutt må me selga både den og scooter-vognå pga rosa detaljer :) Då kan det verr eg går for ei heilt aen vogn, ikkje tenkt på ka ennå, får venta te ultralyden :p
 
Skal selge Bugaboo buffalo og kjøpe en donkey søskenvogn Har Tfk som joggevogn/bhg vogn.
 
Hvordan er dem hjulene på snøføre?
Hekt fantastiske. Den dagen det bildet ble tatt hadde det kommi 10 cm snø og ikke blitt brøyta noen steder. Mye letter å gå med enn svingbare og små hjul. Vi har 3 vogner og hatt 4 tilsammen. Er mest fornøyd med denne. Er mye lettere å trille uansett føre. Så bruker det hele tiden nå. Måtte bruke de svingbare en dag og trudde jeg skulle dytte meg i hjel opp bakken her.
 
Hekt fantastiske. Den dagen det bildet ble tatt hadde det kommi 10 cm snø og ikke blitt brøyta noen steder. Mye letter å gå med enn svingbare og små hjul. Vi har 3 vogner og hatt 4 tilsammen. Er mest fornøyd med denne. Er mye lettere å trille uansett føre. Så bruker det hele tiden nå. Måtte bruke de svingbare en dag og trudde jeg skulle dytte meg i hjel opp bakken her.

Svingbare hjul blir det ikke i alle fall. Men står mellom sånn du har og dem som er litt mindre og bredere. Men synes det du har er mye finere :)
Så da blir det nok det.
 
Helt siden jeg så en brun Brio Smile på et tilfeldig besøk i en babybutikk har jeg hatt lyst på den. Men kommer nok til å ta flere turer på babybutikker og se hva som frister, og hva som er lurt for oss.
 
Jeg har forelsket meg i simo vogna, men hører snakk om at simo forsvinner fra 2016.. I allefall det dama i butikken sa. :/
 
Jeg har forelsket meg i simo vogna, men hører snakk om at simo forsvinner fra 2016.. I allefall det dama i butikken sa. :/
Ja simo skal forsvinne. Vi fikk litt panikk siden min svigermor har en simo vogn som vi bruker innimellom. Den er fra 80 tallet så er håpløst å få tak i deler som det er.
 
Helt siden jeg så en brun Brio Smile på et tilfeldig besøk i en babybutikk har jeg hatt lyst på den. Men kommer nok til å ta flere turer på babybutikker og se hva som frister, og hva som er lurt for oss.
Vi bytta vår inn i emmaljunga. De tåler desverre lite. I hvert fall vår. Den røyk etter ferien i fjor. Den tålte visst ikke en tur i dyreparken. Ryggen på sportsdelen satt seg fast i sittestilling og understellet ble kjempe skakt. Vil aldri anbefale den vogna til noen. Men hvis du bor i Oslo og bare har tenkt til å gå tur på asfalt uten å handle så er den nok fin. Veit om flere her inne som er fornøyde med den da.
 
Jeg har forelsket meg i simo vogna, men hører snakk om at simo forsvinner fra 2016.. I allefall det dama i butikken sa. :/
Simo er jo oppkjøpt av... Er det besafe eller Britax? En av disse bilstol-peodusentene og eksisterer under deres paraply nå. Navnet forsvinner vel. Men konseptet består gjerne der?
 
Vi bytta vår inn i emmaljunga. De tåler desverre lite. I hvert fall vår. Den røyk etter ferien i fjor. Den tålte visst ikke en tur i dyreparken. Ryggen på sportsdelen satt seg fast i sittestilling og understellet ble kjempe skakt. Vil aldri anbefale den vogna til noen. Men hvis du bor i Oslo og bare har tenkt til å gå tur på asfalt uten å handle så er den nok fin. Veit om flere her inne som er fornøyde med den da.
Takk for at du deler din erfaring:) Vi har ei Emmaljunga edge duo fra før, men må se om den fortsatt duger. Tenkte å ha Brioen som byvogn, ja, men vil jo ikke måtte være redd for at den skal falle sammen når som helst.:eek: Jeg får studere det litt:)
 
Takk for at du deler din erfaring:) Vi har ei Emmaljunga edge duo fra før, men må se om den fortsatt duger. Tenkte å ha Brioen som byvogn, ja, men vil jo ikke måtte være redd for at den skal falle sammen når som helst.:eek: Jeg får studere det litt:)
Nei. Jeg selv ville heller holdt meg til emmaljunga. Uansett hva de sier så er emmaljunga lettere å trille. Brio vogna er lettere i vekt, men fy så tung å trille i forhold. Har hatt 4 vogner tilsammen på 2 år. Hehe. Har 3 nå.
 
Back
Topp