Hvilken vogn har du kjøpt? :)

Ble en Mountain Buggy på oss, vi ville ha en vogn som tåler litt terreng når baby blir større og da var valget enkelt :)

Brio next go hos oss. For oss var det viktigste vendbar sittedel så vi kan ha barnet mot oss når vi går over til sportsdelen og da var brio den som var best av de :-) Knallgod å kjøre, så tror det blir en drøm i forhold til vogna vi hadde sist :-D

Akkurat vært og bestilt vår emmaljunga vogn - classic sportvogn!! :-D gleder meg såå til å få den!

Vi har en emmaljunga edge duo som vi har brukt med de to første. Understellet hadde fått seg litt juling så vår innvistering har vært nytt understell. Det blir gøy å dra å hente understellet og sette det sammen med den gamle bagen!

Forelska i vogna allerede før vi fikk den, min pappa er imponert over alle funksjoner og muligheter vognene har fått siden de hadde vogn for 25 år sia :p
Tusen takk mamma og pappa for ei råflott vogn :hug003

Vedlegg

• vogna vår.jpg
    vogna vår.jpg
    93,4 KB · Visninger: 70
Vi har bestilt emmaljunga mondial delux dallas med sportsunderstell- gleder meg til vi kan hente den i juli :) :)

Forelska i vogna allerede før vi fikk den, min pappa er imponert over alle funksjoner og muligheter vognene har fått siden de hadde vogn for 25 år sia :p
Tusen takk mamma og pappa for ei råflott vogn :hug003
Vi har samme farge bare at vår har blomstermønster i stede for kirsebær :) elsker brunfargen :)

Back
Topp