Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge du ikke skal ha brukt, så er det liten sjans for at det kommer noen tilbud. Det fikk hvertfall jeg beskjed om :/Endelig bestemt oss for vogn; Emmaljunga Edge Duo, dallas grey, med lufthjul. Så da begynner letingen etter mulige tilbud
Ja, det samme ble sagt her. Tenkte bare å se om det dukket opp noen spesielle tilbud på senteret. Får med stellevesken da, så da blir det vel ca 10% "rabatt" likevelSå lenge du ikke skal ha brukt, så er det liten sjans for at det kommer noen tilbud. Det fikk hvertfall jeg beskjed om :/
Endelig bestemt oss for vogn; Emmaljunga Edge Duo, dallas grey, med lufthjul. Så da begynner letingen etter mulige tilbud
Lurte på å dra til Sverige, kjøretur på ca 3 timer. Hva ligger de på i pris der da? Og må vi ikke betale mva/toll på? Vi må også tenke på en evt reklamasjon dersom noe er galt.V
Vi skal også ha den, utrolig mye å spare på å kjøpe den i Sverige, så.anbefaler det hvis du har mulighet
Lurte på å dra til Sverige, kjøretur på ca 3 timer. Hva ligger de på i pris der da? Og må vi ikke betale mva/toll på? Vi må også tenke på en evt reklamasjon dersom noe er galt.
Lurt! Litt enklere når du er i Sverige litt oftere ja!Vet ikke helt eksakt, men i forhold til tidligere pris tester funnet på nett ned mot 3000 billiger. mine foreldre har hytte i Sverige så vi vil kjøpe mens vi er der, å er man der flere dager, kan man ha høyere verdi i forhold til toll, dette er også grunnen til at det for oss ikke vil være noe problem med reklamasjon
Vi har bestilt fra en butikk i Karlstad i Sverige. Har venner som bor der og pendler til Oslo, så da ble det enkelt. Vi sparer ca 1500,-. Det er ikke toll på barnevogner.Lurte på å dra til Sverige, kjøretur på ca 3 timer. Hva ligger de på i pris der da? Og må vi ikke betale mva/toll på? Vi må også tenke på en evt reklamasjon dersom noe er galt.
Du skal få en mail fra de med forventet leveringsuke. Jeg måtte vente nesten 4 uker på min.Nå har vi også endelig bestemt oss, og valget falt på emmaljunga edge duo kombi i fargen brown cherry. kjøpt fra köpbarnvagn i sverige. Men aner ikke hvor lenge vi må vente før vi kan hente den da, noen med peiling?
Veldig kjekt at mamma og pappa betaler barnevognen for oss, den er jo dyr
Du skal få en mail fra de med forventet leveringsuke. Jeg måtte vente nesten 4 uker på min.
Det passer nok helt perfekt. Ja, jeg gleder meg også. Håper de får hentet den til helgen.Håper det tar omtrent like lang tid- eg og mannen skal forbi karlstad om en 5-6 ukers tid.
fikk mail i dag med at eg måtte bekrefte at ej visste at ej måtte hente den før de ville bestille den.
Ååå kor virkelig det skal bli å få barnevogna i hus