Hvilken vogn har du kjøpt? :)

Vi er så heldige at mine svigerforeldre i Sverige har kjøpt en nesten ubrukt Kronan Duo til oss. Skal hente den i Umeå i løpet av mai :) Veldig takknemlig og overrasket!

Her er vognen vi kjøpte i dag. Emmaljunga edge duo.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    503,8 KB · Visninger: 123
Vi ombestemte oss på farge. Vi hadde bestemt oss for 2 forkjellige deler i grått på emmaljunga city cross, men i dag bestilte vi vogna og jeg ville ha en varmere farge. Så vi valgte cherry brown i alle deler. Gleder meg til å få vogna. Men jeg bestilte den slik at vi får den etter vi har flytta ;) Så slepper vi å flytte og lagre ekstra på alt av barneutstyr.

Endelig bestemt oss for vogn; Emmaljunga Edge Duo, dallas grey, med lufthjul. Så da begynner letingen etter mulige tilbud :)

Endelig bestemt oss for vogn; Emmaljunga Edge Duo, dallas grey, med lufthjul. Så da begynner letingen etter mulige tilbud :)
Så lenge du ikke skal ha brukt, så er det liten sjans for at det kommer noen tilbud. Det fikk hvertfall jeg beskjed om :/

Så lenge du ikke skal ha brukt, så er det liten sjans for at det kommer noen tilbud. Det fikk hvertfall jeg beskjed om :/
Ja, det samme ble sagt her. Tenkte bare å se om det dukket opp noen spesielle tilbud på senteret. Får med stellevesken da, så da blir det vel ca 10% "rabatt" likevel :)

V

Vi skal også ha den, utrolig mye å spare på å kjøpe den i Sverige, så.anbefaler det hvis du har mulighet
Lurte på å dra til Sverige, kjøretur på ca 3 timer. Hva ligger de på i pris der da? Og må vi ikke betale mva/toll på? Vi må også tenke på en evt reklamasjon dersom noe er galt.

Lurte på å dra til Sverige, kjøretur på ca 3 timer. Hva ligger de på i pris der da? Og må vi ikke betale mva/toll på? Vi må også tenke på en evt reklamasjon dersom noe er galt.

Vet ikke helt eksakt, men i forhold til tidligere pris tester funnet på nett ned mot 3000 billiger. mine foreldre har hytte i Sverige så vi vil kjøpe mens vi er der, å er man der flere dager, kan man ha høyere verdi i forhold til toll, dette er også grunnen til at det for oss ikke vil være noe problem med reklamasjon

Vet ikke helt eksakt, men i forhold til tidligere pris tester funnet på nett ned mot 3000 billiger. mine foreldre har hytte i Sverige så vi vil kjøpe mens vi er der, å er man der flere dager, kan man ha høyere verdi i forhold til toll, dette er også grunnen til at det for oss ikke vil være noe problem med reklamasjon
Lurt! Litt enklere når du er i Sverige litt oftere ja! :)

Vi har bestilt fra en butikk i Karlstad i Sverige. Har venner som bor der og pendler til Oslo, så da ble det enkelt. Vi sparer ca 1500,-. Det er ikke toll på barnevogner.

Nå har vi også endelig bestemt oss, og valget falt på emmaljunga edge duo kombi i fargen brown cherry. kjøpt fra köpbarnvagn i sverige. Men aner ikke hvor lenge vi må vente før vi kan hente den da, noen med peiling?
Veldig kjekt at mamma og pappa betaler barnevognen for oss, den er jo dyr :talk017

Nå har vi også endelig bestemt oss, og valget falt på emmaljunga edge duo kombi i fargen brown cherry. kjøpt fra köpbarnvagn i sverige. Men aner ikke hvor lenge vi må vente før vi kan hente den da, noen med peiling?
Veldig kjekt at mamma og pappa betaler barnevognen for oss, den er jo dyr :talk017
Du skal få en mail fra de med forventet leveringsuke. Jeg måtte vente nesten 4 uker på min.

Du skal få en mail fra de med forventet leveringsuke. Jeg måtte vente nesten 4 uker på min.

Håper det tar omtrent like lang tid- eg og mannen skal forbi karlstad om en 5-6 ukers tid.
fikk mail i dag med at eg måtte bekrefte at ej visste at ej måtte hente den før de ville bestille den.
Ååå kor virkelig det skal bli å få barnevogna i hus :happy093

Håper det tar omtrent like lang tid- eg og mannen skal forbi karlstad om en 5-6 ukers tid.
fikk mail i dag med at eg måtte bekrefte at ej visste at ej måtte hente den før de ville bestille den.
Ååå kor virkelig det skal bli å få barnevogna i hus :happy093
Det passer nok helt perfekt. Ja, jeg gleder meg også. Håper de får hentet den til helgen.

Back
Topp