Hvilken vogn har du/dere?

Bugaboo Buffalo her.
Samme her! Bare at vi har en annen farge. Veldig spent på å starte å bruke den!!
Samme her <3 gleder meg så VILT mye til å begynne bruke den! Har en venninne som kjøpte en stor og lekker Emmaljunga som datteren bare blånekter å ligge i, bare hyling og helt krakilsk fra første stund. Hun solgte den og kjøpte Buffalo isteden, nå vil datteren omtrent ikke sove noe annet sted ;) 3,5 mnd gammel bestemt frøken med veldig spesifikk vogn-smak, det der ;)
 
Samme her <3 gleder meg så VILT mye til å begynne bruke den! Har en venninne som kjøpte en stor og lekker Emmaljunga som datteren bare blånekter å ligge i, bare hyling og helt krakilsk fra første stund. Hun solgte den og kjøpte Buffalo isteden, nå vil datteren omtrent ikke sove noe annet sted ;) 3,5 mnd gammel bestemt frøken med veldig spesifikk vogn-smak, det der ;)

Ja, håper og tror denne blir en hit hos mini :happy:
Den virker veldig lett å trille, så gleder meg!!
Eneste jeg har glemt litt er å kjøpe en sånn adapter sak sånn at bilstolen kan brukes på understellet.
Om ikke mini kommer i natt (jeg er evig optimist:happy:), så skal jeg kjøpe det i morgen.
 
ImageUploadedByBV Forum1457032381.937958.jpgImageUploadedByBV Forum1457032399.244339.jpg
Har 2 vogner:) en til bykjøring og en til tur:)
 
Back
Topp