Vi har ei vogn etter svigerfar,simo vogn som er over 50 år,men den skal vi nesten kun bruke hjemme da den tar meget stor plass i bilen så skal vi ha tfk joggster twist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NydeligVis vedlegget 156665 Emmaljunga mondial de luxe, helt hvit Drømmevogna!
Koselig å kunne bruke noe man selv har lugget i Jeg skal ha min baby seng som jeg bruke da jeg var liten hjemme hos mammaDet finnes så mange fine vogner vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...
Vi har vogna etter pappan en superfin Emmaljunga i vinrød cordfløyel. Helt nydeligDet finnes så mange fine vogner vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...
Var å hentet denne vogna idag bare med annet understell,men finner ikke disse bæreremmene til bagen,de fulgte med de?? Hvor i såfall fant du de?? Har leita og leita men finner heller ikke disse ringene de sitter i på bagen,merkelig..Vis vedlegget 155901
Vi har valgt denne, Emmaljungamondial de luxe.
Har en annen bag fra Emmaljunga, der er det på sidene to stoff sydd utenpå hverandre sånn at de danner en liten, trang lomme hvor stroppene er stappet nedi. Hverken de eller lommene synes fra utsiden..Var å hentet denne vogna idag bare med annet understell,men finner ikke disse bæreremmene til bagen,de fulgte med de?? Hvor i såfall fant du de?? Har leita og leita men finner heller ikke disse ringene de sitter i på bagen,merkelig..
Ja sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.Har en annen bag fra Emmaljunga, der er det på sidene to stoff sydd utenpå hverandre sånn at de danner en liten, trang lomme hvor stroppene er stappet nedi. Hverken de eller lommene synes fra utsiden..
Åja, det var rart. Høres lurt ut jaJa sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.
Nei fysj da, skulle like ikke ulike alså , veldig finVis vedlegget 159063 Fikk endelig hente denne skjønnheten i dag skal prøve å få til et skikkelig bra bilde senere ^^ Klarer nesten ikke å vente med å få brukt den