Hvilken vogn har du/dere?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Helle Viola, 12 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

Vi har ei vogn etter svigerfar,simo vogn som er over 50 år,men den skal vi nesten kun bruke hjemme da den tar meget stor plass i bilen:) så skal vi ha tfk joggster twist :)

• Liker Liker x 3
  2. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Nydelig :D

3. AnjaSa Andre møte med forumet

Står mellom Bugaboo buffalo, TFK eller babyjogger city elite. Såå vanskelig å velge!! o_O

• Liker Liker x 1
  4. Gravid_igjen Blir kjent med forumet

Emmaljunga Super Nitro i fargen lounge grey

• Liker Liker x 1
  5. Småtten Flørter med forumet

Det finnes så mange fine vogner ❤️ vi har faktisk tre stk nå en vi har arvet etter mamma som jeg selv sov i. Den er litt retro kan man si. Har også to emmaljungavogner: en lånt og en kjøpt brukt. Så vi har litt å velge i...

6. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Koselig å kunne bruke noe man selv har lugget i :) Jeg skal ha min baby seng som jeg bruke da jeg var liten hjemme hos mamma :)

7. Kosemutter Elsker forumet Marslykke 2016

Vi har vogna etter pappan :) en superfin Emmaljunga i vinrød cordfløyel. Helt nydelig :)

8. Danseløve Flørter med forumet

Denne er på vei i posten <3
    ImageUploadedByBV Forum1453165543.571202.jpg

• Liker Liker x 2
  9. Pernillemarie Blir kjent med forumet

Vi kjøpte en brukt simo vogn sist, men jeg synes den var litt tung (masse oppoverbakker her jeg bor :p ) Og det var litt slitasje på den, som gjorde at kalesjen var litt kranglete.
    Denne gangen kjøpte jeg ny. Kjøpt en Britax affinity, den har ikke så store hjul, men tror det skal gå bra jeg. Den passer med bilstolen vi har fra før og det er et stooort pluss i boka mi :)

• Liker Liker x 1
  10. Snart3barnsmor:)! Elsker forumet Marslykke 2016

Stokke trailz:)

• Liker Liker x 2
  11. karma1 Flørter med forumet

Var å hentet denne vogna idag bare med annet understell,men finner ikke disse bæreremmene til bagen,de fulgte med de?? Hvor i såfall fant du de?? Har leita og leita men finner heller ikke disse ringene de sitter i på bagen,merkelig..

12. Jan14Mars16 Glad i forumet

Stokke Trailz. Sort bag og grå sportsdel :) Har brukt sportsdelen til storesøster nå, og elsker vogna! Hun har også en Easywalker Qtro som vi bruker som sovevogn hjemme. I tillegg har vi en Babyjogger Vue som kjøpesenter- og reisetrille

• Liker Liker x 1
  13. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har en annen bag fra Emmaljunga, der er det på sidene to stoff sydd utenpå hverandre sånn at de danner en liten, trang lomme hvor stroppene er stappet nedi. Hverken de eller lommene synes fra utsiden..

14. J87 Gift med forumet Marslykke 2016 Junilykke2018

Vi har Stokke Trailz :)

• Liker Liker x 1
  15. karma1 Flørter med forumet

Ja sånn var det på vår gamle emmaljunga også men denne skal det være sånne kroker å feste med,men jeg har ikke fått de, kan heller ikke se hvor remmene skal festes i vogna..merkelig alså..tror jegmå ringe ditt idag.

16. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Åja, det var rart. Høres lurt ut ja :)

17. karma1 Flørter med forumet

image.jpg image.jpg Emmaljunga mondial de lux ..kjærlighet ved første blikk :)

• Liker Liker x 2
  18. marsdrøm <3 Flørter med forumet

ImageUploadedByBV Forum1454017457.541937.jpg Fikk endelig hente denne skjønnheten i dag :D skal prøve å få til et skikkelig bra bilde senere ^^ Klarer nesten ikke å vente med å få brukt den :D

• Liker Liker x 2
  19. karma1 Flørter med forumet

Nei fysj da, skulle like ikke ulike alså , veldig fin :)

20. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Emmaljunga super nitro :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden