Hvilken vogn har du/dere?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Helle Viola, 12 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Hallo :D Hvilken vogn skal dere ha til den lille? Her har vi godt til innkjøp av Emmaljunga edge duo 2016 mod i fargen svart :) Gleder meg til å vise dere bilde av vognen når den kommer i hus :D Legg ut bilde av vognene deres da :)

2. Line1987 Andre møte med forumet

IMG_0118.JPG
    Vi har valgt denne, Emmaljungamondial de luxe. :)

• Liker Liker x 3
  3. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Ååh den er så fin :D denne tenke vi også på først :)

4. Tussa Forelsket i forumet Marslykke 2016

Hehe.. Nå har vi to brio happy (en kjøpt brukt som brukes til sovevogn i barnehagen), en mountain buggy +one (søskenvogn), og to triller :) Så blir nok ingen ny vogn på den lille.

• Liker Liker x 2
  5. Jente0709 Forumet er livet Marslykke 2016

Har Emmaljunga Edge duo etter største, så kjøpte bare ny bag til den :) litt tung vogn, men veldig god å trille :)

• Liker Liker x 1
  6. karma1 Flørter med forumet

Skal ha emmaljunga mondial de lux i grå med hvitt skinn,samme som over her,men bare med svingbare hjul..skal reise ned å bestille den på fredag, håper jeg ikke er alt for sent ute...termin 2 mars :)

• Liker Liker x 1
  7. Rosa89 Rosa89

Har kjøpt babyjogger ciry elite, men har ikke satt den opp enda :p

• Liker Liker x 1
  8. Medusa_83 Forumet er livet

Emmaljunga edge duo med classic crome understell. Brukte den til de to første, og har kjøpt brukt denne gangen. Veldig fornøyd!

• Liker Liker x 1
  9. @Bøllefrø Glad i forumet

Bugaboo buffalo med svart understell og shiny chevron kalesje og trekk ❤️ Ikke montert opp enda, men gleder meg stort til å sette den sammen etterhvert :)

• Liker Liker x 3
  10. Blivende mamma september2015 Flørter med forumet

Troll prestigehjul som kan snues fremme men og låses i rett fram posisjon

11. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Vi valgte city cryptonite til understell på vogna :)

12. Pedal Gift med forumet

Monterte vår bugaboo i går. Var og hentet den, og klarte ikke bare la den ligge i esken.
    Såååå stas med vogn. Alt ble mye mer virkelig!
    Innser også at det blir god armtrening å få barn, for jeg syns jo nesten at baggen var tung uten barn oppi... Kjæresten ble bare stående å le av meg :joyful:

13. xena81 Forelsket i forumet

Baby jogger city elite :) Har ikke satt den opp enda, så kan ikke vise bilde ;)

• Liker Liker x 1
  14. Vaggegåsa Elsker forumet Marslykke 2016

Babyjogger city elite her også. :)

• Liker Liker x 1
  15. Kosemutter Elsker forumet Marslykke 2016

Baby Joggen City Elite her og :)

• Liker Liker x 1
  16. nat önsker nr 3<3

Brio happy ☺

• Liker Liker x 1
  17. Anra Glad i forumet Marslykke 2016

Bugaboo Buffalo med svart understell og svart trekk. Hadde egentlig bestilt Donkey modellen med Shiny Chevron trekk, men måtte bytte til Buffalo siden vi ikke fikk plass i bilen. Barnas Hus hadde ikke samme trekk til Buffalo så da ble det bare kjedelig, helsvart trekk :p Får heller pimpe opp med tepper og uro

• Liker Liker x 2
  18. Knøtt Gift med forumet Marslykke 2016 Novemberbarna 2021 Julibarna 2019

Emmaljunga edge duo med svingbare framhjul (cryptonite) i fargen luxury tweed. Er spent på å bruke den! Frykter at den er stor og tung, men tror det går fint. Har heis og stasjonsvogn :p [IMG]

• Liker Liker x 1
  19. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Veldig populært med Bugaboo Buffalo å baby jogger ser jeg :)

20. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Lurer på hvordan de hjulene der er i forskjell til de "vanlige" lufthjulene?

Del denne siden