Hvilken vogn har du/dere?

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Hallo :D Hvilken vogn skal dere ha til den lille? Her har vi godt til innkjøp av Emmaljunga edge duo 2016 mod i fargen svart :) Gleder meg til å vise dere bilde av vognen når den kommer i hus :D Legg ut bilde av vognene deres da :)
 
Hehe.. Nå har vi to brio happy (en kjøpt brukt som brukes til sovevogn i barnehagen), en mountain buggy +one (søskenvogn), og to triller :) Så blir nok ingen ny vogn på den lille.
 
Har Emmaljunga Edge duo etter største, så kjøpte bare ny bag til den :) litt tung vogn, men veldig god å trille :)
 
Skal ha emmaljunga mondial de lux i grå med hvitt skinn,samme som over her,men bare med svingbare hjul..skal reise ned å bestille den på fredag, håper jeg ikke er alt for sent ute...termin 2 mars :)
 
Emmaljunga edge duo med classic crome understell. Brukte den til de to første, og har kjøpt brukt denne gangen. Veldig fornøyd!
 
Bugaboo buffalo med svart understell og shiny chevron kalesje og trekk ❤️ Ikke montert opp enda, men gleder meg stort til å sette den sammen etterhvert :)

Monterte vår bugaboo i går. Var og hentet den, og klarte ikke bare la den ligge i esken.
Såååå stas med vogn. Alt ble mye mer virkelig!
Innser også at det blir god armtrening å få barn, for jeg syns jo nesten at baggen var tung uten barn oppi... Kjæresten ble bare stående å le av meg :joyful:
 
Bugaboo Buffalo med svart understell og svart trekk. Hadde egentlig bestilt Donkey modellen med Shiny Chevron trekk, men måtte bytte til Buffalo siden vi ikke fikk plass i bilen. Barnas Hus hadde ikke samme trekk til Buffalo så da ble det bare kjedelig, helsvart trekk :p Får heller pimpe opp med tepper og uro
 
Emmaljunga edge duo med svingbare framhjul (cryptonite) i fargen luxury tweed. Er spent på å bruke den! Frykter at den er stor og tung, men tror det går fint. Har heis og stasjonsvogn :p
1eeb46d4b757f967fd6bacac22309814
 
Emmaljunga edge duo med svingbare framhjul (cryptonite) i fargen luxury tweed. Er spent på å bruke den! Frykter at den er stor og tung, men tror det går fint. Har heis og stasjonsvogn :p
1eeb46d4b757f967fd6bacac22309814
Lurer på hvordan de hjulene der er i forskjell til de "vanlige" lufthjulene?
 
Back
Topp