Hvilken vogn har dere planer om å ha til babyen?? :)

Vi har Easywalker qtro plus sportsvogn fra før. Skal bare kjøpe bag til denne er planen :) Hadde simo kombi til første.
 


reddfornr2 skrev:
Jeg har sååå lyst på denne.. Synd den er så urimelig dyr :/


Jeg kjøpte brukt til førstemann så nå blir det ny, har bestemt oss for akkurat denne men i fargen Creme og med city cross understell. Vet den er dyr her i Norge, men siden jeg er fra Sverige så skal mamma og pappa hente en der når de skal besøke slekten vår der til høsten:-) Får den da for 6700 norske :-) 
 
Jeg SKAL ha brio happy duo :P Har forelska meg helt i den vogna, så da gjenstår det bare å overbevise mannen Han står fortsatt på emmaljunga egde duo som vi hadde til førstemann, men den er jo så stor å tung synes jeg :P
 


reddfornr2 skrev:
Jeg har sååå lyst på denne.. Synd den er så urimelig dyr :/




Samme har jeg lyst på!! Kjempe fin.
Men har City Cross fra før av til storebror. Så blir vell bare å kjøpe en City Bag eller en myk bag. Men Emmaljunga blir det garantert.
 
Blir nok emmaljunga her også, city cross kanskje:) er sinnsykt dyre vogner, men er så heldig å har en mormor som ville betale, og da skulle det ikke stå på prisen:p hehe.. hun gleder seg jo så mye til å bli oldemor:)
 
Simooo
 
Har alt kjøpt meg en simo kombivogn i mørk brunt. Vet jeg er veeeeldig tidlig ute, men en nabo skulle selge sin nesten nye vogn så da slo vi til :)
 
Vi kjøpte ny vogn da vesla ble født, og kommer til å fortsette med den til denne her også.

Da kjøpte vi Basson, og var utrolig fornøyd med den!! Den var helt perfekt for et vinterbarn, stor og god plass til voksiposen og lang og fin etterhvert som vesla vokste, lett og fin og praktisk.

Så den vil vi fortsette med, heia BASSON !!
 
Blir ny TFK joggster til babyen i magen :)
Storesøster har 50% plass i barnehage, så hun må bruke emmaljungaen der som sove vogn.
Så skal vi ha en TFK twinner som vi bruker når begge ungene er med på tur ;)
Blir 2 år i mellom våre småtasser :)
 
skal ha easywalker sky med bag.. syntes den var så kjekk for man kan bruker bilsetet på vogna :)
 
Jeg ELSKER min Brio Go, så vi skal kjøpe den nye 2012-modellen. Bagen er blitt finere og mer solid siden vi kjøpte i 2010, dessuten har barnehagen "mishandlet" den vi har. Siden vi kjøpte den i Sverige er det litt pes å få reparert den, så denne gangen skal vi kjøpe vogn i Norge.

Jeg har kikket på mange vogner siden jeg fant ut at jeg var gravid fordi jeg har tenkt at det er litt kjedelig å kjøpe samme vogna som vi hadde sist, men jeg klarer rett og slett ikke å finne noen som har alle de fordelene som jeg synes Brio Go har.

Manne min tuller med at jeg skulle fått rabatt av Brio på neste vogn siden jeg skryter så mye av vogna deres :)
 
Min bestevenninne har mondial'en til sin sønn, i creme. Jeg synes den er så fin.. Men synes det er så teit å ha samme barnevogn. Det finnes jo så maaange. Også har jeg lyst på en kjønnsnøytral farge, den hvite synes jeg er veldig jente, den blå er veldig gutt, ognså synes jeg ikke svart barnevogn er noe fint.. Hehe.. Men det blir Emmaljunga, tror jeg, en Edge.. :-) hvis ikke det dukker opp noe annet spennende, da!
 


Ceropegia skrev:
Jeg ELSKER min Brio Go, så vi skal kjøpe den nye 2012-modellen. Bagen er blitt finere og mer solid siden vi kjøpte i 2010, dessuten har barnehagen "mishandlet" den vi har. Siden vi kjøpte den i Sverige er det litt pes å få reparert den, så denne gangen skal vi kjøpe vogn i Norge.

Jeg har kikket på mange vogner siden jeg fant ut at jeg var gravid fordi jeg har tenkt at det er litt kjedelig å kjøpe samme vogna som vi hadde sist, men jeg klarer rett og slett ikke å finne noen som har alle de fordelene som jeg synes Brio Go har.

Manne min tuller med at jeg skulle fått rabatt av Brio på neste vogn siden jeg skryter så mye av vogna deres :)

Brio Go kommer visst med ny modell (2013) modellen i slutten av august. Den får egne vinterdekk. Jeg tenker å vente og se hvordan den er før jeg evt. går for en 2012 modell. Spent på å se den og hva prisen vil være på en ny modell... 
 
jeg har kjøpt meg helt ny emmaljunga edge duo, helt svart bag og sportsunderstell :) 
 
Her blir det simo komi vogn etter storesøster:-) Veldig fornøyd med vognå:-)
 
Emmaljunga CityCross med Citybag i fargen Brown Capri :)
 
Jeg har kjøpt Simo duo, så nå håper jeg at jeg har valgt rett mellom duo og kombi :-P
 
Her har mannen bestillt Mountain Buggy Terrain. Har ingen erfaring med den... så er spent!
 
Back
Topp