Hvilken vogn har dere planer om å ha til babyen?? :)

reddfornr2

Blir kjent med forumet
Jeg har sååå lyst på denne.. Synd den er så urimelig dyr :/

 
Blir nok en emmaljunga med sports understell men ikke bestemt meg for hvem av modellene enda, står mellom to;)
 
Vi har Mountain Buggy, Urban Jungle fra førstemann. Er såå glad i den vogna at lille i magen skal bruke den samme :)
 
vi arver en stor silver cross :) kanskje ikke so praktisk men den e fantastisk fin da :)
 
Her blir det tfk vognen som vi brukte på forrige også ? den er vi veldig fornøyd med så ingen planer om og bytte ut den med et annet merke eller modell ?
 
Skal sjekke ut noen Briovogner etterhvert, vet det har vært noen på salg men orker ikke kjøpe vogn enda.
 
Vi ska kjøp tfk twinner twist duo, sia vi får 2 tette :) D blir 1 1/2 år mellom minstemainn å babyn som kjæm :)
 
Jeg har mest lyst på en Simo kombivogn. De pleier å være på salg i juni en gang.. Men vi har liten lagringsplass, så spørs om vi må vente og heller kjøpe brukt til høsten.
Jeg synes vogna er solid og god og lett å trille. Men så må vi vente litt å se om vi får bruk for søskenvogn eller om vi klarer oss uten. Storebror er 2 når babyen kommer. Vurderer å klare oss med akebrett bak vogna i vinter.. Også gåtrening så han kan gå eller stå på søskenbrett til våren.
Vi har en Maxi Cosi vogn fra før som er kjøpt bruk. Det eneste bra med den er at du kan ha bilsetet på understellet. Det var helt supert. Ellers er den ikke spesielt god. Og hjulene der er et mareritt. De har vi kjøpt nye pluss byttet slange flere ganger..
 
Jeg har tenkt litt på emaljunge city cross.. Må ihvertfall ha en som er fin på vinterføre..:)
 
Jeg har kjøpt Emmaljunga citycross duo vogn



Har en simo kombi etter snuppa, men den bruker hun nå som sovevogn i bhg og så er den blitt veldig falmet på skyggen så har ikke så lyst å bruke den igjen selv om jeg bare elsker den vogna.
 
Vi har en Brio kombi vogn fra sist, så den bruker vi igjen! Veeeldig fornøyd. Enkel og ta fra hverandre og settes sammen igjen, og understellet er kjempe lett og bære inn og ut av bilen. Prøvde en simo vogn inn og ut av bilen, den var mye tyngre.... 
 
Vi har kjøpt emmaljunga mondial duo, creme leatherhette. Litt tidlig ute, men klarte ikke vente. Syns den er så koselig å se på :P
 
Har 2 vogner til snuppa som er 15 mnd nå. Simo kombi og Emmaljunga Nitro City. Begge 2011 mod.  Så blir nok ikke å kjøpe noe ny vogn til neste.
 
Blir nok en emaljunga denne gangen. Sist hadde vi maxi cosi mura 4, super på shopping men et herk inn og ut av bil så jeg vil ha annen denne gangen. :) Gleder meg til vognshopping! :-)
 
Ønsker meg Emaljunga vogn, men spørs om vi har råd til det, så vi får se!
Visst ikke blir det storebror sin vogn som kommer til å bli brukt.
 
Fikk creeps kombivogn til lillegutt på 20 mnd. . Helt grei vogn så den blir brukrt denne gangen også. Litt guttete om det skulle bli en jente da men:-s. Klager vel ikke så mye på vognen den lille tenker jeg:-D
 
Vi vil ha Emmaljunga - den grønne.. Eller typen vil.. :p Hadde simokombi til storesøsteren.. Men, var så lei av å se på den så har solgt den.. :)
 
Blir nok emmaljunga her :) har mulighet til å låne simo kombi 2011 fra søskenbarnet mitt, men har liksom LITT lyst til å kjøpe egen, siden det er første :) men er så himla dyrt, så muligens vi kjøper brukt :)
 
Blir nok Simo Duo her.
Jeg elsker Simo og har funnet ut at Duo gjøre seg nok best siden det skal være plass til pose og oppi der :)
 
Back
Topp