Hvilken vogn har dere planer om å ha til babyen?? :)


Vi (les: jeg! ) har tenkt på en ålreit kombivogn, og foreløpig heller vi mot Simo. Vet ikke om det blir ny eller brukt, men nå skal det kikkes iherdig den kommende tiden!!:))
 


lillys skrev:


Ceropegia skrev:
Jeg ELSKER min Brio Go, så vi skal kjøpe den nye 2012-modellen. Bagen er blitt finere og mer solid siden vi kjøpte i 2010, dessuten har barnehagen "mishandlet" den vi har. Siden vi kjøpte den i Sverige er det litt pes å få reparert den, så denne gangen skal vi kjøpe vogn i Norge.

Jeg har kikket på mange vogner siden jeg fant ut at jeg var gravid fordi jeg har tenkt at det er litt kjedelig å kjøpe samme vogna som vi hadde sist, men jeg klarer rett og slett ikke å finne noen som har alle de fordelene som jeg synes Brio Go har.

Manne min tuller med at jeg skulle fått rabatt av Brio på neste vogn siden jeg skryter så mye av vogna deres :)

Brio Go kommer visst med ny modell (2013) modellen i slutten av august. Den får egne vinterdekk. Jeg tenker å vente og se hvordan den er før jeg evt. går for en 2012 modell. Spent på å se den og hva prisen vil være på en ny modell... 


Oh no! Så dette innlegget for sent! Kjøpte Brio Go 2012-modell i Navy/White igår, den er superfin :-) Var på tilbud på Happyland via Finn og kostet bare 6500 for både sportsdel og bag så kunne ikke la tilbudet gå fra meg selv om jeg egentlig hadde tenkt å vente minst ti uker til med å kjøpe vogn...

Men hvis det kommer vinterdekk må det da være mulig å bytte ut og sette på 2012-modellen? Det hadde jo vært veldig praktisk må jeg si...
 


Ceropegia skrev:


lillys skrev:


Ceropegia skrev:
Jeg ELSKER min Brio Go, så vi skal kjøpe den nye 2012-modellen. Bagen er blitt finere og mer solid siden vi kjøpte i 2010, dessuten har barnehagen "mishandlet" den vi har. Siden vi kjøpte den i Sverige er det litt pes å få reparert den, så denne gangen skal vi kjøpe vogn i Norge.

Jeg har kikket på mange vogner siden jeg fant ut at jeg var gravid fordi jeg har tenkt at det er litt kjedelig å kjøpe samme vogna som vi hadde sist, men jeg klarer rett og slett ikke å finne noen som har alle de fordelene som jeg synes Brio Go har.

Manne min tuller med at jeg skulle fått rabatt av Brio på neste vogn siden jeg skryter så mye av vogna deres :)

Brio Go kommer visst med ny modell (2013) modellen i slutten av august. Den får egne vinterdekk. Jeg tenker å vente og se hvordan den er før jeg evt. går for en 2012 modell. Spent på å se den og hva prisen vil være på en ny modell... 


Oh no! Så dette innlegget for sent! Kjøpte Brio Go 2012-modell i Navy/White igår, den er superfin :-) Var på tilbud på Happyland via Finn og kostet bare 6500 for både sportsdel og bag så kunne ikke la tilbudet gå fra meg selv om jeg egentlig hadde tenkt å vente minst ti uker til med å kjøpe vogn...

Men hvis det kommer vinterdekk må det da være mulig å bytte ut og sette på 2012-modellen? Det hadde jo vært veldig praktisk må jeg si...



Oh no igjen! Leste på et par blogger at det ryktes at det kommer helt nytt understell til 2013-modellen og at man ikke kan montere vinterhjul på tidligere modeller... Har sendt en mail til Brio nå og spurt. 2013-modellene er jo ikke lansert ennå, så vet ikke om de svarer meg...
 
Hej, Jaguar velat mellan brio ho 2013, ju eller emmaljunga. Men efter mycket om och men så har vi bestämt oss för emmaljunga citycross med de nya tpu hjulen (pp färgerna). Brio kommer ut i v 39 ca, och med vinterhjul som man kan köpa till. Emma ljunga nitro(och kanske också ozone) har också kommit med avtagbara vinterhjul.
 
Ble ingen brio på meg :) Kjøpte en Basson genua duovogn :))
 
Vi har nylig fått Mountain Buggy Tarrain i posten. Diiigre bakhjulpåden, og er veldig spent på hvordan den blir å bruke i det daglige ;0)
 
Simo Kombi har vi fra sist baby :) Den skal nok brukes godt denne gangen også! Elsker den vogna! :)

får se om vi trenger søsken vogn eller ikke! har veldig lyst på TFk sin søsken vogn :)
 
Vi landet på Simo kombi, vi:) Fant en brukt som var så god som ny, til og med. Mørkeblå med både hardbag, mykbag og litt annet utstyr. Så det var jaggu fint å slippe rimelig billig unna når vi uansett skulle ha den type vogn. Skal hente den i morgen, og gleder meg enormt til å trille hjem!:))
 
Ble Brio happy duo her, veldig fornøyd nå. Håper den står til forventningene når den skal i bruk i vinter :)
 


reddfornr2 skrev:
Jeg har sååå lyst på denne.. Synd den er så urimelig dyr :/




Det ble den, bare i espresso, sjokoladebrun.. <4>
 
Back
Topp