hvilken vogn har dere landet på?

Her ble d en tfk Jogger med 17 toms felger.
Gleder meg masse til å få begyne å trille
 
http://www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carriers/Travel-Complete-System/Maxi-Cosi-Mura-4-Complete-Set-10-BROWN-EARTH-2011::18238.html

Denne har vi kjøpt :) Verdens herligste vogn :) Selger akkurat lik vogn i blå farger om noen er interessert i den? :) Ville ha annen farge iom at det blir jente :) Her er den :)



Grunnen til at jeg vil fortsette med denne vognen er at jeg kan feste maxi cosi bilstol på, svingbare framhjul og store hjul som passer alle underlag, vendbar sittedel, skikkelig stilig design, utrolig god og trille, tar liten plass i bilen, ganske lett og løfte inn og ut av bil og veldig enkel å ha med å gjøre ;)
 
Her har vi Simo kombivogn fra sist gang, så blir å bruke den nå også. Har også en Brio Sing sportsvogn, som vi kjøpte bag til, så har 2 stk å velge mellom. Blir det mye snø og dårlig vær, er Simovogna gull verdt! :)
 
Vi kjøper nok en TFK Twinner Twist tror jeg. Er i hvertfall den jeg vil ha, den er litt dyr ny, så prøver å se etter en bra brukt en. :)

Har også en Emmaljunga Edge Duo som vi har hatt til snuppa, som vi også skal bruke nå :)
 
Uten tvil, Tfk!
 
Har emmaljunga edge fra sist, og har kjøpt en emmajunga city cross denne gangen skal enten kjøpe city bag eller bruke bagen til edgen.. Synes den gamle var tung derfor har vi kjøpt ny til å ha i bilen..

Har valgt Emmaljunga  siden det er en "tung" og stødig vogn, er veldig viktig denne gangen med tanke på storesøster har vogndilla og triller på alt av vogner hun får tak i
 
Fikk solgt min Bugaboo Cameleon idag. Så nå blir det ny vogn på oss....juhu....
DRØMMEVOGNEN min.... Baby jogger City elite. 

beste vognen i hele verden synes jeg! Har bestillt på lørdag og gleder meg så mye til å få den i huset!!!
 
Har ikke hatt med "eksperten" (dvs mamma) på vognshopping ennå, men så langt har vi sett på Emmaljunga City Cross.  Men etter forrige tur på Babyshop har jeg begynt å helle litt mer mot Mondial eller Edge siden jeg tror det kan bli litt trangt med en ullpose i City Cross. Vi går antageligvis for et av Classic understellene, men har ikke helt satt meg inn forskjellene. (Erfaringer, noen?) Men bestiller den i white leatherette dersom det blir en av de tre nevnte. 

Hvorfor - skyldes at jeg ikke har peiling på vogner i det hele tatt og aner ikke hva jeg skal se etter, men har hørt de skal være bra og hjulene gikk nå rundt når vi prøvetrillet Emmaljunga i butikken


Et annet poeng er at vi kan bruke understellet og adapter med bilsetet som vi kjøpte i sommer (bilsetesalg!) I tillegg syntes jeg vognen ser ganske fin ut i hvit leatherette. (Men hadde ikke vurdert en vogn pga. utseendet hadde jeg ikke hørt at vognen var bra). 

Spørsmål: Er det noen som vet om man får plass til Mondial eller Edge i en bagasjerommet av en bil av størrelse Citroen C3 (a la samme størrelse som WV Polo, Toyota Yaris)?
Trangt vet jeg det blir, men det blir ikke så ofte vi skal ha med vognen i bilen. Vi bor såpass sentralt at vi stort sett går alle steder utenom til og fra jobb.

MEN vognen som jeg egentlig kunne tenkt meg og som virker utrolig grei når småen blir større er Stokke. (Liker veldig godt at man får barnet ganske høyt opp). Skulle ønske Stokke laget en modell som hadde litt mer solide hjul, slik at den ble litt mer praktisk om vinteren også, pluss på grusveier. Men jeg kunne ikke tenkt meg Stokke-vognen til en liten baby, pga. jeg syntes det virker veldig trangt for en liten baby, særlig med en ullpose i tillegg.
 
hvis dere tar med gjeldende bil til vognforhandleren vil jeg tro dere får prøvd den inn i bilen for å se om den passer. men ja, den tar mye plass.

synes stokkevognen ser ukoselig og ustødig ut. ser ut som en plastikkvogn 
 


trine2007 skrev:

synes stokkevognen ser ukoselig og ustødig ut. ser ut som en plastikkvogn 


Ja, enig der. Den ser ikke så elegant ut, men virker veldig praktisk på flere områder, særlig om man bor midt i byen (og det er snøfrie fortau...). 
 
Her blir d bugaboo cameleon
 
Her blir det tfk tvillingvogn pluss en bag. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha en enkeltvogn og. Hvis jeg skal ha det så har jeg mest lyst på emmaljunga citycross :)
 
Etter å ha sett nøye rundt på forskjellige tester på nettet, og andres erfaringer, har vi bestemt oss for Emmaljunga City Cross :) 

Var etter en kombivogn, en vogn med flere muligheter, og tillegg var den stilig med tanke på håndtaket som kunne dras over til den andre sida, siden jeg og samboer tar buss og slikt. Og vi er ganske opptatt av design og sterke farger - da passa den ypperlig i blått :-D
 


Sitrondropset skrev:
Abc design cobra, den er lett og tar liten plass, og god å trille med



Den har vi også kjøpt oss. Vi er superfornøyde! Bruker den nå for jenta vår på 22 måneder med sportdelen frem til den nye babyen kommer. Super vogn med mange muligheter til en rimelig penge.
 
Siden jeg er så lav, var det et krav at jeg så over bagen på vogna og kunne stille håndtaket lavt nok ned. valget falt derfor på en Emmaljunga City cross med quadrolift myk bag siden jeg ikke klarte å bære de harde bagene på folkelig vis og de i tillegg tar myyye plass i bilen :)

Er det noen som har hatt quadroliften?
 
Back
Topp