hvilken vogn har dere landet på?

Emmaljunga, får den brukt.. det er den som både har bag og sportsdel
 
Emmaljunga mondial duo. Fordi den er stor å romslig i bagen, får plass til voksipose på vinteren. Mine barn har alle sovet ute uansett vær hele året, å da må man ha en som tåler nordiske vintre :o)  
 
hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe brukt av en tante av meg, en brio sing, men nå tilbyr svigers å kjøpe vogn , så nå tenker vi nytt.. vanskelig valg. får se hva det blir til etter en tur på barnashus..
 
veldig lyst på  Jumper X
men min kjære seie nei
så blir nåk å bruka brio kombi vognå me har fra før :p
 
Vi har kjøpt Teutonia Spirit 3, syntes den er kjempe fin. Den har håndbrems, noe jeg vil ha veldig brukt for pga bekkenet mitt. Vi bor på toppen av en bratt bakke, så da vil den være til stor hjelp :o) Så har den svinghjul, så den er veldig lett å trille. Vi hadde Teutonia med svinghjul på tvillingvogna også, og den var jeg veldig fornøyd med
 
 
Hadde jeg vært deg, tror jeg at jeg hadde beholdt Emmaljungavogna. Jeg venter mitt første barn så har ikke veldig mye erfaring. Men er tante til 5, så vet jo litt.. hehe.. Og dersom du skal ha barnet i barnehagen, kan det kanskje være greit å ha en sovevogn der også? :-) Og kanskje kan det vært praktisk å sette igjen en vogn hos f.eks. besteforeldrene u ny og ne? ;-)
Tror kanskje vi velger en vogn med nøytral farge vi da, i tilfelle vi skal selge den en gang (men satser på søsken da.. hehe..). Fargevalget tror jeg blir den som nå heter "grey carbonite".
 


Hadde jeg vært deg, tror jeg at jeg hadde beholdt Emmaljungavogna. Jeg venter mitt første barn så har ikke veldig mye erfaring. Men er tante til 5, så vet jo litt.. hehe.. Og dersom du skal ha barnet i barnehagen, kan det kanskje være greit å ha en sovevogn der også? :-) Og kanskje kan det vært praktisk å sette igjen en vogn hos f.eks. besteforeldrene u ny og ne? ;-)
Tror kanskje vi velger en vogn med nøytral farge vi da, i tilfelle vi skal selge den en gang (men satser på søsken da.. hehe..). Fargevalget tror jeg blir den som nå heter "grey carbonite".
trine2007 skrev:


Isrose skrev:

- Emmaljunga er kjent for å ha bra kvalitet og er tilpasset nordiske forhold. Muligens grei å få solgt også.. (?)

:-)

de skal visst være enkle å få solgt. jeg har en som fortsatt ser veldig pen ut. men siden den er militærgrønn og lyserosa gikk den ikke like fort som de sorte og nøytrale fargene.



 
Her har vi kjøpt Simo Dypvogn. Er en ganske så fin vintervogn synes jeg, god plass! :D
 
her hadde vi simo combivogn til førstemann, og skal også bruke den nå, hadde ikke kunne tenkt meg en annen vogn:)
 
Skal dra og se på en Emmaljunga Edge Duo til lørdag.. Blir nok å kjøpe den ja :) Drømmevogna mi :)
 
Bruker den vi har  fra før. Tfk joggster twist. Er veldig fornøyd med den. Tror vi kommer til å kjøpe tvillingvigna til Tfk også.
 
Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon. Den er lett,enkel og tar liten plass og har en av de største bagene på markedet.
 
Ser ut til at det blir Emmaljunga Mondial Duo. Letherette utgaven, har ikke bestemt meg for fargen enda, om det blir hvit eller creme..
 


Kluten skrev:
Ser ut til at det blir Emmaljunga Mondial Duo. Letherette utgaven, har ikke bestemt meg for fargen enda, om det blir hvit eller creme..


den er så fiiiin 
 
Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med City bag. Vi har valgt ulik farge/mønster på liggedel og sittedel - moro å kunne velge to vi liker. Vi hadde Teutonia Mistral med mykbag med forrige barn, og ville ha en større og flottere bag denne gangen. Også synes jeg Emmaljungavognene er kjempefine :)
 


trine2007 skrev:


Kluten skrev:
Ser ut til at det blir Emmaljunga Mondial Duo. Letherette utgaven, har ikke bestemt meg for fargen enda, om det blir hvit eller creme..


den er så fiiiin 


Jeg vet!!! I dag er den hvite bestilltemoticon Å som jeg gleder meg til å få den i hus!
 
Vi har bestilt tfk joggster twist :)
 
Vi går for en mountain buggy terrain. God på vinterføre siden den har store bakhjul og håndbrems. Før jeg oppdaget denne tenkte jeg på TFK joggster twist, men mb terrain er smalere i utseende og da ble valget litt lettere. I tillegg får vi låne hardbag og da sparer vi jo noen tusenlapper:)
 
Det ble en Emmaljunga Edge Duo... Står i boden klar til bruk <3
 
Back
Topp