hvilken vogn har dere landet på?

Tittenteia

Elsker forumet
her ble det TFK joggster twist, etter myyyyye vurdering.
hvilken vogn har dere bestemt dere for? og hvorfor?
 
Emmaljunga Edge med Classic Crome understell, fordi jeg syntes dette var den mest stabile vognen, stor dypvogn, 4 dekk med luft og ikke minst fin. Fulgte en del med og, pluss at når du setter dypvogna på gulvet har den en gynge funksjon.. :o)
 
Det ble Bugaboo Cameleon. Den er veldig praktisk,lett og blir liten når man slår sammen den.Den er god å trille. Jeg liker også veldig godt å kunne bytte ut trekk osv. Elsker vognen foreløbig!:)
 
Beholder vogna fra forrige mann.
Det er en Brio Happy Duo combivogn med teleskop understell.

Ville ha en med 4 hjul pga ønsket mest mulig stabil. Syntes den var pen, og så er den ikke for tung for en pingle som meg. :)
 
Kjøpt en brukt Quinny freestyle 4 wheel for ikke så lenge siden. Gammel, men god ;-)
 
Vi har kjøpt en brukt Brio kombivogn, har ingen erfaring med vogn fra før. Men vi fikk ei kjempefin vogn til en billig penge, og den virker grei :-) Så fornøyd så langt, hehe!
 
Bruker den vi har fra før :)
Emmaljunga due edge :) er kjempe fornøyd med vogna,og har aldri brukt bagdelen,så bli nesten som nye følels det ut som :)
 
Vi har kjøpt en Tfk
Hadde den i søsken vogn til dem to andre gulla våre og ble frelst da..
 
Blir emmaljunga city cross med city bag på oss. Må bare bestemme meg for farge.
Hadde Simo kombi til første mann og var veldig fornøyd med den,men lyst på noe annet denne gangen.
 
Vi har bestemt oss (etter nøye vurderinger og prøvinger) for å satse på Emmaljunga Edge duo med Classic understell:-) Grunner til det er:
- Stor bag som gir godt med plass til en voksipose (ettersom vi bor på et kaldt sted med laaang vinter)
- Stabil og god å trille (går mye i skog og ulent terreng + at vi har lang vinter)
- Tilbehør følger med (myggnetting og regntrekk)
- Egen del for sportsdelen (ikke ei kombivogn der man bare tar ut bagen, og vips så har man sportsdel, fordi disse vognene kan ofte være tunge)
- Classic- understellet har varekurv i metall og ikke en tekstil-kurv. Synes det virker mer praktisk med ei "metall-rist" som kan spyles, og der snøen ikke samles opp. Har dessuten sett tilfeller der varekurven i tekstil har blitt tøyd ned pga vekta og subber ned i  bakken. Dessuten har classoc- understellet "gammeldags" brems med færre  komplikasjoner enn de bremsen på de andre understellene.
- Understellet kan brukes med bilsetet vi skal ha (enten Be safe izi go, britax eller maxicosi. Tror det finnes adapter tl Besafe... ikke helt sikker )
- Vogna er fin å se på :-)
- Emmaljunga er kjent for å ha bra kvalitet og er tilpasset nordiske forhold. Muligens grei å få solgt også.. (?)

:-)
 
jeg har en emmaljunga edge duo i tillegg fra lillejenta var liten. altså en 2007 modell. har prøvd å selge den, men lurer på om jeg holder på ombestemme meg og vurderer å beholde den i tillegg til TFK. hadde vært greit å hadd den som sovevogn og annet bruk der man trenger en veldig robust vogn
 


Isrose skrev:

- Emmaljunga er kjent for å ha bra kvalitet og er tilpasset nordiske forhold. Muligens grei å få solgt også.. (?)

:-)

de skal visst være enkle å få solgt. jeg har en som fortsatt ser veldig pen ut. men siden den er militærgrønn og lyserosa gikk den ikke like fort som de sorte og nøytrale fargene.
 
På oss blir det en simo duo, hadde egentligt bestemt meg for emmaljunga edge duo. Men ettersom ingen babybutikker i nærheten tar inn den vogna lenger, så ender vi nok opp med Simo :)
 
Jeg har OTH urban jungel, bruker den fortsatt på sønnen min, men får sette på bagdelen når babyen kommer. Kan nok kanskje hende at vi kjøper en OTH søskenvogn etterhvert, hvis vi har behov. 
 
Emmaljunga Nitro City 2012 mod :-) Jeans black citybag, òg black sportsdel! Veeeldig fornøyd, lett òg liten, kjempe god å trille :-)
 
Har teutonia spirit s3 med fashion bag etter storebror. Gleder meg til å bruke den igjen. Vi kjøpte den sist fordi det virket som den vognen som dekket flest av våre krav og vi ble ikke skuffet:)
 
Teutonia Mistral sportsvogn. Hadde tenkt å kjøpe emmljunga, men venninne påsto at jeg ikke trenger mer enn en sportsvogn med voksipose, og da vi så vi en superfin i sort og hvit på salg til under halv pris (2500,-), så slo vi til:)
 
Quinny freestyle 3 xl, verdens beste vogn i min mening emoticon
 
Emmaljunga, får den brukt.. det er den som både har bag og sportsdel
 
Back
Topp