Hvilken vei ligger babyene deres nå?

Nå har tvilling nr 2 tatt salto og lagt seg med hode ned, han også! Så selvom legene mente at hode - sete var beste mulighet for dem, så er jeg samtidig lettet for at han la seg med hodet ned. Satser på en fin fødsel uten komplikasjoner, så de slipper å hente ham ut etter hodet...!

Så bra han har snudd seg også[emoji1376] Jeg har fortsatt nr 1 i hodeleie og nr 2 i seteleie. Innimellom er vel nr 2 nesten på tvers, stadig noe turing på han[emoji38]
 
Så bra han har snudd seg også[emoji1376] Jeg har fortsatt nr 1 i hodeleie og nr 2 i seteleie. Innimellom er vel nr 2 nesten på tvers, stadig noe turing på han[emoji38]

Det var veldig mye turning på nr 2 her også siste uken! Jeg var ikke inne på tanken om at han holdt på å snu seg faktisk, men skjønte jo plutselig hvorfor han hadde vært så vill da jeg så på UL igår at han var snudd [emoji23]
På tirsdag lå han med rompa ned, torsdag motsatt liksom. Satser på han holder seg sånn nå...
 
Det var veldig mye turning på nr 2 her også siste uken! Jeg var ikke inne på tanken om at han holdt på å snu seg faktisk, men skjønte jo plutselig hvorfor han hadde vært så vill da jeg så på UL igår at han var snudd [emoji23]
På tirsdag lå han med rompa ned, torsdag motsatt liksom. Satser på han holder seg sånn nå...

Får håpe hodet holder seg nede[emoji4]
 
«endelig» har min stabukk selvskap av en annen baby som heller ikke har funnet ut at å snu seg er en god ide :laughing002

Hehe godt jeg ikke er alene :D
Natt til i går så romsterte hun fælt der inni magen min, og det føltes som om hun prøvde å snu seg. Morgenen etter klarte jeg ikke å kjenne hodet med fingrene lenger der jeg pleide å kjenne det, så akkurat nå så har jeg ingen anelse om hvordan hun ligger. Men jeg tror uansett at hun har sunket lenger ned. Er uke 30+0 idag.
 
Hehe godt jeg ikke er alene :D
Natt til i går så romsterte hun fælt der inni magen min, og det føltes som om hun prøvde å snu seg. Morgenen etter klarte jeg ikke å kjenne hodet med fingrene lenger der jeg pleide å kjenne det, så akkurat nå så har jeg ingen anelse om hvordan hun ligger. Men jeg tror uansett at hun har sunket lenger ned. Er uke 30+0 idag.

Så bra lillejenta kanskje har snudd seg xsmile9Min lille hærjet fælt på torsdagen, gikk helt bananas. Fredag fikk jeg en av legene på jobben min til å kjenne på magen, han trodde kanskje babyen lå med hodet ned nå :D. Babyen er ikke den legen sitt felt, men det er jo lovende :)håper baby isåfall holder seg nede
 
Hodet ned og ryggen mot min venstre side. Ligger ganske konstant i den stillingen. Skulle nesten tro h*n satt fast.
 
Full jubel. Nå ligger endelig babyen min med hodet ed :D:gen014:cheers flink gutt som har snudd seg.
Ultralyd viste at hodet lå ned. Rompa ligger opp til venstre av øvre mage ,ryggen ligger mot min venstre side og beina ligger å sparker mot høyre. Han ligger dermed i sideleie ned

Håper han blir der!
 
Last edited:
Så bra lillejenta kanskje har snudd seg xsmile9Min lille hærjet fælt på torsdagen, gikk helt bananas. Fredag fikk jeg en av legene på jobben min til å kjenne på magen, han trodde kanskje babyen lå med hodet ned nå :D. Babyen er ikke den legen sitt felt, men det er jo lovende :)håper baby isåfall holder seg nede

Er så usikker på hvordan ho ligger nå, så får nesten vente til kontroll og se da. Håper inderlig at ho legger seg med hodet ned til fødsel i hvert fall.
 
Back
Topp