Hvilken type pupper har du utseendemessig?

Nå trykket jeg medium med fylde. Men jeg ammer nå og regner med at når ammingen er over har jeg små hengepupper[X(] jaja

Verdens styggeste!! Hater puppene mine, sparer til å få de fikset nå. Mest lyst å gråte om jeg jeg er i bar overkropp forran speilet

Enorme hengepupper/tomme sokker... får operasjon da heldigvis..

Medium med fylde. Jeg ammer nå, men håper de ikke blir altfor hengete etter ammeslutt [8D]

None of the above..
Små mini fjelltopper[X(]

Trykte store med fylde. Dvs str 90 E. De henger litt [8D]
Regner med at de er nede på knea etter ammeperioden er over..

Små [&o] Så små at de ikke klarer å henge[8|]

En av hver. En perfekt fyldig struttepupp i str. b/c og en hengepuppi str. d[X(][&o]

Siden jeg ammer så er jo svaret helt forskjellig etter når på dagen jeg skulle svart og hvor lenge det er siden Andrea spiste[:)]

Jeg klikket på medium med heng. [8D]

Vet ærlig talt ikke hva som regnes som store, medium eller små pupper. Har D-cup (hadde C før jeg ble gravid), men synes ikke jeg har særlig store pupper.

kaller mine overkjørte rosiner... [:D]

Ergo SMÅ! Eneste gangene jeg har litt pupper er når jeg går gravid og ammer litt.. hehe[:)]

Helt tomme sokker,uten NOE hold[X(][>:]

Store med fylde...?
Heh...aner ikke..

Enorme hengepupper. [:'(]

enorme hengepupper. (80 F [&o] )

men merker de blir fyldigere nå når det nermer seg termin da [:-]

ORIGINAL: carinasverden

Siden jeg ammer så er jo svaret helt forskjellig etter når på dagen jeg skulle svart og hvor lenge det er siden Andrea spiste[:)]

Samme her, liker de best på morgenen jeg da-medium fyldige, ikke på kvelden-helt tomme sokker uten noe innhold![8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

None of the above..
Små mini fjelltopper[X(]

Lucky that your breasts are small and humble, so you dont confuse them with mountains[:-]

le la le la leeeee le la le la le lååååå

whenever, wherever, [:D]

ORIGINAL: pandalise

Små [&o] Så små at de ikke klarer å henge[8|]

Back
Topp