Hvilken type pupper har du utseendemessig?

ORIGINAL: Ripley

Små med fylde.

(bruker 70F...)

Å heeeere.. F bare? Pannekaka, planka!![:D][:-]

75g og de henger ganske bra [:(]

Når jeg er ferdig med barn MÅ de gjøres noe med! Selge dem til et freakshow eller noe.
Ser bare på dem som mat nå men når jeg er ferdig med å amme blir det vel bare noen slappe lefser tenker jeg.
Ja! Misunnelig på dem som har små!

Små/medium med fylde. (70C) Synes jeg har fine pupper jeg, om en ser bort fra littegrann strekkmerker. [:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: Kranglefanten

None of the above..
Små mini fjelltopper[X(]

Lucky that your breasts are small and humble, so you dont confuse them with mountains[:-]

le la le la leeeee le la le la le lååååå

whenever, wherever, [:D]
HAHAHAH så jævlig bra...[:D]

Haha... Fikk ikke til å stemme, for har store hengepupper med fylde. Godt det går å heise de opp der de hører hjemme med bh.[:D]

Medium med fylde, selv om jeg syns de er store så er det ca medium til kroppen min.
Lurer på om jeg bruker C cup

Vaklet litt mellom små og medium hengepupper, gikk med "små".
Før barn var jeg hadde jeg sprettpupper i A-cup, de var så perky at de nesten buet oppover som silikonpupper. [:D]

Nå har jeg saggy B-cup-bryster - ikke grusomme, men litt triste etter det jeg hadde før.
Men hyggelig å ha gått opp en cup-størrelse da - har kanskje LITT å gjøre med de 20 kiloene jeg har lagt på meg etter at Jr. ble født. [8D]

ORIGINAL: Lille Rosin

Haha... Fikk ikke til å stemme, for har store hengepupper med fylde. Godt det går å heise de opp der de hører hjemme med bh.[:D]

Funker fint med tomme poser og.. Jeg bare ruller dem sammen, fester dem sånn omtrent der de skal være med en sikkerhetsnål, og trøkker dem inn i en BH [8D] Vurderer å lime på borrelås...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: Kranglefanten

None of the above..
Små mini fjelltopper[X(]

Lucky that your breasts are small and humble, so you dont confuse them with mountains[:-]

le la le la leeeee le la le la le lååååå

whenever, wherever, [:D]
HAHAHAH så jævlig bra...[:D]

HAHAHAHA!!!
Knekker meg her!!!

Store hengepupper [X(] Eller, jeg vet ikke hvor mye de henger akkurat, men når man har E av natur så sier det seg selv at de ikke ser ut som struttende silikonpupper akkurat [8D]

små med fylde. forandra seg ingenting etter første svangerskap. g jeg planlegger det samme for denne gangen[8D] Hadde lyst på silikon før, men kommet over det du gitt[:D][:D]

Åååh...deprimerende tråd!![X(][>:]

Her spares det til store med fylde!![8D]

(.)(.)

Medium med fylde, 80 C, og kan fint bruke kjoler og topper uten bh [:)] Faktisk det eneste jeg er fornøyd med og ikke vil gjøre noe med! Nå slanker jeg meg ganske kraftig, så de blir nok noe mindre, men det gjør ingenting, de mister ikke fasongen, og har overlevd en runde med amming [:D] Mulig jeg stryker på pennetesten, men det er ikke mye om å gjøre [8D] Eneste stedet jeg ikke har fått strekkmerker heller [:-]

Hadde små hengepupper,
nå har jeg lagt noen kroner i de så de er større og mer struttende [;)]

Hadde små og tomme pupper da jeg våknet i går morges, men da jeg våknet i dag var de stooore.

Medium/Store (D og DD, kommer litt an på merke) med fylde og pittelitt heng. Altså helt vanlige pupper :P Hadde nada heng før Charlotte var ferdigtygd på dem og det blir sikkert endel mer når lillesøster er ferdig[8D][8D]

Jeg vet liksom ikke helt hva en skal kalle mine pupper. De er små og uten fylde, men så små at de ikke henger [&o] Brukte 70A før jeg ble gravid, og nå er til og med det litt for stort [X(][8|][&o] Manner meg opp til å gå på en undertøysbutikk for å få målt de [8D]

Stemte "små med fylde", men det er egentlig ikke sant. De har ingen fylde, men de er for små til å henge[8D]

Enorme hengepatter..
85H faktisk.
Eventuellt 80I

Jeg visste ikke det fantes så store størrelser engang, før jeg fikk hjelp i en butikk.
Trodde jeg brukte E.

ORIGINAL: Reinlykke

Mangla alternativ "mikro med fylde", så jeg krysset av for "små" istedet [:D]

Samme....

Back
Topp