Hvilken type pupper har du utseendemessig?

Små med fylde [8D] Ammer nå så da er det litt i dem men regner med det blir slappe saker når jeg er ferdig med det.

har veldig lite pupper igjenn og de er STYGG[&:]

Det varierer. Hadde medium sprettpupper før jeg ble gravid, nå er de større, men ikke veldig store. Akkurat NÅ hender de som bare det, fordi snuppa akkurat har spist. Om to-tre timer er de fyldige og større igjen[8D]

Ender vel opp med pupper til navelen sånn som hun drar og klyper i dem...

Mine er såpass at de ikke vil henge, men jeg anser de som medium så stemte medium med fylde [:D]

Bruker 75 A (evnt 70 B) og det er vel strengt tatt lite det da? A er jo mini.........
Mine er midi kanskje da? Samme det, de er ferdig brukt (!!), og er fornøyd med at de ikke er hengete. Men gjerne litt større da!!

Kommer til å bruke 70 A når jeg er ferdig slanket, om jeg mister noe på puppene også [8|] [>:] [>:]

midt mellom heng å fylde[8D]

små med fylde.
Har lagt inn 260gr i hver pupp så jeg har juksa da... hadde jeg ikke hatt de så hadde jeg ikke hatt noe i det hele tatt. Nå har jeg B!

Uff den pennetesten, tror jeg kan putte et helt pennal under begge og ikke et gram bly detter ned [:'(]

Medium med fylde vil jeg si, er nok en stor 75B/ liten 75C, før hadde jag nada.

Nå; Store fyldige hengepupper...

Senere/før: store tomme hengepupper[:'(]

Gruer meg til amme tiden er over...(selvom det er ca et år til)

ORIGINAL: Leilani

Stemte "små med fylde", men det er egentlig ikke sant. De har ingen fylde, men de er for små til å henge[8D]

Jeg vil si medium med fylde? DVS 85 C ? 

Små hengepupper, som peker til høyre og venstre [:'(] [&o]

Men veldig fine med push up med puter assa [8D]

ORIGINAL: Reinlykke

Mangla alternativ "mikro med fylde", så jeg krysset av for "små" istedet [:D]

enig i at det også burde vært et alternativ[8D]

Etter å ha kikket litt på resultatet, lurer jeg på om dette virkelig kan være reelt... [:-]

medium hengepupper, men de har litt fylde siden jeg nettopp slutta å amme.. snart blir de vel meduim tennissokker[8|][:'(]

Medium/store med fylde! (silikon)

Store hengepupper. Ser litt bra ut med BH daa[8D]
Skal spare til silikon!

Back
Topp